Voisin itsekin liittyä mukaan. Meillä siis yritys alkoi nyt toukokuun koittaessa, sillä haluan ehtiä suorittamaan opintoni syksyllä loppuun. Täytyy se ottaa varman päälle, vaikka olen aivan varma, että tätä seuraavaa lasta saa yrittää vähintäänkin yhtä kauan kuin esikoista...ja tämä imetys pitää saletisti kuukautiset poissa viimeiseen imetyskertaan asti.
Eli siis olen 22v. ja mies (tai no, menemme naimisiin vasta heinäkuussa) on 25v. Esikoispoika syntyi 11/12. Kiertopäiviä ei voi tällä hetkellä laittaa, koska kierto ei ole alkanut. Ängen joukkoon silti Tosin kiertoni heitteli ennen raskautta välillä 20-40, että turhaa niitä päiviä olisi muutenkaan seurata. Nyt poitsu hermostuu, niin pakko mennä.
Eli siis olen 22v. ja mies (tai no, menemme naimisiin vasta heinäkuussa) on 25v. Esikoispoika syntyi 11/12. Kiertopäiviä ei voi tällä hetkellä laittaa, koska kierto ei ole alkanut. Ängen joukkoon silti Tosin kiertoni heitteli ennen raskautta välillä 20-40, että turhaa niitä päiviä olisi muutenkaan seurata. Nyt poitsu hermostuu, niin pakko mennä.