Toinen lapsi 2014?

Lilmy onko sulla esikoinen tärpänny monennestako kierrosta? Meillä tuli toisesta, ja nyt jotenkin toivon et tulis ekasta :) esikoisesta en oo varma et oltiinko ekassa kierrossa ees oikeeseen aikaan liikenteessä, vai menikö ovis silloin ohi :) alkaa olla aika jännät päivät käsillä! Mies sno tänään että " oot niin raskaana " kun aloin itkemään koska en löytänyt kahdesta vaihtoehdosta sitä parempaa pizza esitettä :D tai sit on vaan hormonit selkasin tulevien menkkojen takia?
 
Sunnuntai 30.6.2013



Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu...............kp 89/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp 53/28...............tjot.............24............08/11
sekopo...............kp 46/28..............tjot.............29...........07/12
Eireann..............kp 41/?................yk 1/tjot.....31............09/11
Ssyvi..............kp 39/27..................yk 1..............22........08/2012
mannamaaria.....kp 29/26-54............yk1...........32......... 5/12
Adalie...............kp 29/28.............yk 1...........23..............09/12
Jadeline.............kp 28/28-30........yk 1...........21..............07/12
yöperhonen-........kp 22/28-30.........yk 7............24............12/12
Markke...............kp 15/30..............yk 12..........30.............05/11
moulin rouge........kp 14/28-30..........yk 6...........34.............09/11
iitu_..................kp 14/20-28..........yk4............24...............04/09
Hannasi..............kp 12/32.............yk 2............23..............02/13
tähtisilmä12.........kp 5/28-33.........yk 5...........30...........04/12
Tipetsu..............kp 4/16-29..........tjot............29............06/12
LilMy.................kp 2/28.............yk 4.......21..............12/12

NiinaAnniina...........?.................yk ?................21..............12/12
Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
nibander.............?.......................yk 1............22...........11/12
Annuski...............?.......................?................31...........08/12
Ciraf...................?......................yk 1.............24.............08/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012

Jännäilijät:


Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
Pampula.............elokuu 2013...........28.............12/09
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12

Taustailijat:

jauhopeukalo

Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013......yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
MammaLa...........10.6.2013....yk 1.......33........20.2.-14.......03/12
-iitu_.................?...............yk 3........24........17.2-14.......04/09 (keskenmeno 06/12)
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Villaruusu..........24.06.2013.....yk 2/tjot..22........?...........09/12

Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2275055-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)
 
hmm.. meillä tais "tärpätä" toisesta.. Jos oikein muistan, ku piti jättää pillerit kaks kk ennen yhen lääkkeen syömistä ja just ku alotin lääkkeen, ni tein positiivisen testin :D
Meillä esikoinen siis oli täysi vahinko, mulla oli minipillerit + alhanen verenpaine + piti syödä yks ataraxi kuuri = todella todella alhanen verenpaine, ni oli pakko lopettaa pillerit kolmeks kuukaudeks, mut toisen jälkeen olin raskaana.. Käytettiin kyllä ehkäsyä, mut kortsu oli pettäny...
 
Onkin kokonaan unohtunut päivitellä tilannetta :) Nyt siis on meneillää kp 20/26-28. Alkaa taas pikku hiljaa jännittämään alkaako menkat vaiko ei :) Varsin oireetonta on kyllä ollut, mutta tisseistä alkoi eilen tihkua maitoa kun puristi vaikka imetyksen lopettamisesta on jo useampi kuukausi. Voisikohan se olla vaikka tärpin merkki :whistle: ainahan sitä saa toivoa! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: LilMy
Kaipailisin muiden kokemuksia ja neuvoja...
Mulla on ollu eilen ja tänään aivan järettömän kipeet munasarjat!! Eilen jouduin konttaamaan kun en pystyny enää kävellä! Ja tänään istuessa ja maatessakin käy tosi kipeetä!! :( ei helpota särkylääkkeillä eikä kuumalla suihkullakaan...
Mitä tää vois olla kun kiertokin lopuillaan, eikä siis luulis olevan oviksesta johtuvia kipuj (mitä mulla siis myös ilmenee)?!
Ukko kulta eilen jo sano et oon varmasti raskaana kun tällästä oli esikoista odottaessa alkuraskaudesta.. Mut jotenki en jaksais uskoo...
 
Mie oon ollut oikee raivotar muutaman päivän, siis saan ihan järkyttäviä raivokohtauksia ja itken millon minkäkin takia. Negaa negan perään, alkais jo ne hiton menkat niin rauhottuisin vähän. Vituttaa tää kuumuus ja kaikki, argh :D
 
Täällä odotellaan menkkoja. On pari päivää juilinut ihan kunnolla, toispuoleisesti tulee pienehköjä repäisykipujakin, alavatsaa jomottelee. Saas nähdä miten rajut ekat menkat tulee pillereiden lopettamisen myötä. En odota innolla.:stick:

Plussa olisi tosi tervetullut!
 
Hemmetti!! Tuhrut loppunu..mikähän hiton vaihe mulla on nyt sit menos?! Kp 4 vai 21?! Alamahaa jomottelee kyllä..Eilen oli työpaikan bileissä ja toki tuli lonkeroo juotua kun firman piikkiin kerran sai Ja siis 4 tuopposta meni ja tuntuu ettei noussu päähän,aamulla oli kyllä krapulaa ilmassa..Pitäs vissiin houkutella tuo ukkeli vällyihin,jospa sen jälkeen tapahtus jotain jos menkat kerran meinaa tulla!
Jalkoja mulla jomotteli ennen menkkoja,ennenkuin aloin esikoista odottaa..Nytkin niin tekee eli siinäs mieles menkkoja voi odotella saapuviksi. Ja ihan aikuistenoikeesti, en mä kyllä plussaa ootakaan,kyllä tässä ollaan niin huonosti raskautuvaa sorttia ja kun imetys vielä kuvioissa.. Huolettaa vaan että onko jotain vakavaa kun näin välivuotoja on ja menkkajomotusta... Pitänee testata viikonpäästä pe 12.7. jos tarvis..
Anteeksi omapaisuus...
 
Mullakin nippailuja.. sattuu kokoajan nivusiin ja alamahaan, menkkojahan ne vaan enteilee mut esikoisen odottelukin alkoi niin, ärsyttävää kun menkkaoireet ja raskausoireet on TISMALLEEN samanlaiset! Tuli tänään mieleen kun ajattelin että kohta lorahtaa, esikoista oottaessa varmaan vielä rv9 pelkäsin joka kerta vessaan mennessäni että menkat onkin alkaneet kun oireet oli niin samanlaiset, ärsyttävää :D Sit kun kovasti haluaa raskautua niin kuvittelee kaikki mahdolliset oireet, plah!
 
Mulla alkoi lauantai iltana koko mahan kipuilu, joka keskittyi lähinnä tuohon kylkiluiden alapuolelle. Esikoisen kantaminenkin oli hankalaa kun sattui ja kun häntä laski pinnasänkyyn nukkumaan, sattui se sängyn reuna. Esikoista odotellessa sattui myös heti alusta asti mahaan jos nojasi eteenpäin, mutta kun en muista oliko se vain alamaha vai koko maha... Ja sitten on alkanut tulemaan verta nenästä useampana päivänä.. En edes muista koska on viimeksi verta tullut. Nyt kyllä harmittaa jkun ei tullut esikoisen aikaan kirjattua oireita mihinkään ylös... Muuten on olo ihan hyvä. Vähän ehkä närästää ja millään ei meinaa jaksaa syödä ruokia loppuun saakka..
Voi kunpa tämä nyt olisi sitä mitä niin kovasti toivon..
 
Adalie sanoppa muuta... On niin raivostuttavaa kun ei tiedä onko kyseessä menkka- vai raskausoireet!! Mä kans esikoisen aikaan aina vessassa käydessä katoin paperia, onko siinä verya, hyvin pitkälle alkuraskautta..

sekopo hui, ompa siellä lupaavan kuulosia oireita! :) pidän peukkuja et ois sitä ihteään :)

Täällä munasarjakivut helpottanu!! Mut nyt on koko ajan tunne et jtn lorahtaa housuun... Kuivaa kautta ei oviksen jälkeen oo ollu ollenkaan ja näin oli myös esikoisesta... Väkisinkin tässä toivo nostaa päätään!
 
Nonniin. Tänään bongattu selkeääkin selkeämpi ovis-plussa ja voin sanoa et hyvänen aika tätä liman määrää! Tällaista ei oo varmaan ikinä ennen ollut! Edellispäivänä touhuiltu, joten tänään täytyy kellistää toi isäntä! Pitää toivoa ettei oo liian rankka työpäivä, et jaksaa sitten illalla innostua! ;)

Nyt sit vaan pitää toivoa et yk12 tois toivotun lopputuloksen! :heart:

Yöperhosella on siellä jännät paikat! Toivotaan et nuo oireet ois sitä itseään! Koskas ajattelit testata? :)
 
Adalie :hug:

Markke onnea ovisplussasta! Toivotaan että miehen kaadot tuottaa toivottua tulosta :)
Mun tekis mieli testaa jo nyt mut tiiän et mitään ei näkyis ni pakko se on malttaa varmaan ens maanantaille jos ei ennen sitä menkat ala..! :D niin mä esikoisestaki tein et testasin vast sinä aamuna ku menkkojen ois pitäny alkaa... Tosin sillon en ees ajatellu kesken kiertoa olevani raskaana!
 
Hei vaan kaikille! Olen aktiivisesti lueskellut ensimmäisestä raskausajasta saakka keskustelupalstoja, mutta ikinä en ole vielä keskusteluihin liittynyt. Muiden puolesta aina vaan jännitellyt, kuten nyt teidänkin kanssa :) . Mutta tämän tuskaisen yksin ajatteluni seurauksena päätin liittyä tänne. Eli esikoispoika syntyi 09/12, jonka jälkeen mies oli sitä mieltä että heti perään olisi pitänyt seuraavaa alkaa touhuta. Kevääseen asti sulattelin asiaa, ja toukokuussa jätin minipillerit pois käytöstä. Muuten olisinkin varmaan miehen suunnitelmiin heti suostunut, mutta mieheni on reissuhommissa, ja siten vain viikonloput kotona. Tilanne on edelleen sama, mutta asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että eiköhän sitä pärjää :) . Tästä toisen lapsen suunnittelusta ei kenellekkään olla puhuttu, ja sen takia koinkin tärkeäksi päästä teidän kans jutusteleen, ku ei ton miehenkään kans ihan kaikesta voi puhua.. tai siis varmaanki vois mutta se on eriasia jaksaisko se määräänsä kauempaa kuunnella :)

Mutta tällä hetkellä täällä on kp20/28-31, yk1. Ensimmäinen kierto pillereitten jälkeen annettiin "valua" ohi, että kroppa löytäis taas paikkaansa. Niin ja ikäähän täältä löytyy 27. Ja anteeksi kun teksti on sekavaa luettavaa, eikä punaistakaan löydy, kun tän tabletin valikoimista en sellasta löydä :p
 
Kovasti tekisi mieli jo testata kun olot on niin vahvat, mutta eipä taitaisi näillä päivillä tulla vielä edes haamujen haamua kun mennään kp 23/26-26 ja ilmeisesti dpo 9. Vähän pelottaa että pudotaan vielä korkealta ja kovaa.. Olen sitä paitsi päättänyt että olen tänään raskaana 3+1 :LOL:

Missäs asti Yöperhonen on menossa? Itse yritän myös sinnitellä maanantaille testin kanssa jos menkat ei ole silloin alkanut
 
Tervetuloa Tuulikki85 :)

sekopo aivan loistavasti päätetty :) ja ehkä kannattaa joo vielä säästellä testin tekoa että ei ainakaan turhaan tuu sit pettymyksiä, kun ei välttämättä vielä mitään näkyiskään vaikka raskaus ois alkanu, niinku ite sanoitkin.
Täällä menossa kp 25/27-30 ja edelleen hyvin kosteeta :D vähän meinaa jänskätä.. Mut silti tuolla takaraivossa ajattelen etten mä voi raskaana olla..
 
Heissulivei!

Täällä ilmoittautuisi kanssa mukaan yksi kuumeilija (vaikka vähän salaa pelkäänkin ettei tämä vaan tuo huonoa onnea.. :)) ja tarkoitus olisi yrittä tulevien menkkojen jälkeen, joiden kylläkin piti alkaa jo reilu viikko sitten.. :p Viimeksi oli sama juttu; ku yrittämisen vaan päättää yrittää niin kierto heti sekaisin.. :(

Mutta siis

Eisali...........heinäkuu 2013................28..........06/09
 
Ooooh,täällä testattu melkosen selkee haamu!!:confused::O:whistle::) Ja kp on siis nyt 24/26-29. Välivuoto vissiin oli kiinnittymistä.. Mutta varovaisin mielin vielä,mitä vaan voi sattua..Ennen esikoistaki kaksi keskenmenoa. Mutta roikun täällä vielä teidän kaa.
 
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-
Vau Tipetsu!! :) varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumisia! :)

Tervetuloa mukaan eisali! :)

Täällä iski päälle ihan hirveen hajiherkkyyden!! Meinasin oksentaa yhen juuston hajusta, mitä ennen rakastin! Ja esikolle annoin kukkakaalisosetta ni seki hais ihan kamalalle vaikka rakastan kukkakaalia!!! Mitä ihmettä????? Ei saa kiusata mua tällasilla...
 
miekkiin tänään negan testain kun eilen iski niin järkyttävän paha olo että piti oksentaa. helpotti sitten sen jälkeen mut tuommosta oo ollu ku raskauden aikana. :D mikä lie maha pöpö. housutkin kirissti eilen niin järkyttävän pljon että ei voinu aatella että olis nappi kiinni tehny töitä.. hauskaa tämmönen kuumeilu ku jos nyt jo oksentaa ilman vauvaakin niin mitähän se sitten tulee olemaan :D noh oli pöpö mikä tahansa niin meni onneks ohi. :)
 

Yhteistyössä