Toinen lapsi 2014?

Täällä kp 27/27-jotain (yksien menkkojen perusteella) ja sellaset menkkakivut alkaa olla, että huomenna varmaan testattava jos ei vuoto ala. Mulla nimittäin esikoisesta oli just tosi kovat krampit ennen plussaa ja yleensä en kärsi menkkakivuista juuri yhtään. Tosin eipä näistä luomumenkoista ehtiny kauheesti olla kokemusta, ku aina syöny pillereitä. Pari sellasta negaa/viivapaikkaahan oon tässä jo testannut (hyyyvin aikasilla päivillä ;))

Toivotaan -Bambi- et olis tärppi käynyt :) Mä tunsin esikoisesta tosi selkeästi sen kiinnitymisen (heräsin vihlovaan kipuun keskellä yötä) mut nyt ei kyllä oo ollu mitään sellasta...

Onkohan rebsu enää palstailemassa ollenkaan?
 
Aika varmaksi alan uskomaan, tää kuvotuski on nii kamalaa! Kuvotus alko kyl viimeks vasta rv 7 tai 9 muistaakseni... Nyt on kuvottanu jo monta päivää.. Tänään pahin. Viimeks oireet alko kaks päivää hedelmöittymisestä, mut sillo oli huimaus ja nännikivut ja väsymys.
 
Tässä tän illan testaus :eek:


Alkoi olla samanlaisia menkkakipuja ilman vuotoa mitä esikoisesta oli, niin heräsi aavistus. Lisäks ollut ihan tosi lievää kuvotusta ja sellanen vähän outo olo vatsassa. Nythän siis on kp 27/27.
 
Onnee eltsu81 täältäkin. :) Miekkiin eilen sorruin testiin mutta negaahan se näytti. :D ärsyttävästä jäi nyt häiriimään se ihme vuoto että mitähän mahto olla. :D Noh vielä mie muutaman päivän oottelen ja testailen sitten taas ja jos on nega niin uskottavahan se on. :D Tyttö ei meinaa enää rintaa huolii ollenkaan niin sillä testasin kun oli takaraivossa jostain ajatus että maidon maku saattaa muuttua.. Noh ehkä se on vaan tää ikä ja nää helteet että ei tissi maistu, mutta kaikesta se pitääkin aatella aina olevansa varmasti raskaana. :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Perjantai 31.5.2013



Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 59/?..............yk1..............33..........07/11
chiaraa.............kp 24/28-32.........yk 5............27............04/11
nevis................kp 23/28..............tjot............24...........08/11
MammaLa..........kp 22/20-41.........yk 1...........33.............03/12
-Bambi-.............kp 22/28..............yk 1...........25............04/12
jauhopeukalo.....kp 21/?...............2.pas............24...........06/12
Dafydd..............kp 20/28...............yk 2............21............01/11

yöperhonen-......kp 19/28-30..........yk 6............24............12/12
moulin rouge......kp 19/28-30..........yk 6.............34...........09/11
-iitu_................kp 19/20-30...........yk 3............24............04/09
Tipetsu.............kp 18/26-30..........tjot.............29...........06/12
sekopo..............kp 16/28...............tjot.............29...........07/12
Markke..............kp 13/30..............yk 11............30............05/11
NiinaAnniina........kp 11/33...............yk 1............21.............12/12
Eireann..............kp 11/?..............yk 1/tjot.........31............09/11
jennii90.............kp 7/29...............yk 3.............22............03/12

Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Zuski...................kesällä 2013..........?......................
Hannasi...............syksy 2013............23....................02/13
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12


Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013.....yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
 
Kiitos onnitteluista :)
Ihan uskomatonta, että tärppäs taas yhtä nopeasti kuin esikoisesta. Vaikka voihan tässä vielä tapahtua vaikka mitä.. Aamulla oli testiviiva jo vahvempi kuin eilen. Varmaan digin voisin vielä testata..
Ihan kiva, että selvis nyt, että oonko raskaana vai en, kun me lähdetään Italiaan ens viikolla lomailemaan..siellä joutuu varmaan oikeasti vähän miettimään mitä kaikkea syö (viimeks en ollu kovin tarkka ruokarajoituksista, siis kotimaassa).

Ja mullahan näytti siis vielä kp 25 Pregcheckillä sitä negaa/viivanpaikkaa (testiajan jälkeen), sitte kp 26 oli Davidilla ihan puhdas nega ja 27/27 sitte Pregcheckillä plussa.

Varmasti täällä vielä roikun jonkin aikaa (ennen kuin uskon edes todeksi) mutta jos joku haluaa alkaa päivitellä listaa niin saapi. Tää päivittäjän pesti on tunnetusti hyvin plussarikas ;) Eli tuosta vaan klikkaa "lainaa" ja poistaa alusta ja lopusta ne "quotet" muutosten jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: -Bambi- ja Hannasi
Voi miten ihania uutisia täällä on! :heart: Onnea kaikille plussanneille todella paljon. :heart: Aivan mahtavaa!!!!!

Tänne ei mitään kummempia, kouluun laitoin viestiä et voisin taas aloittaa ja mistä vetoa et sit tärähtää plussa et joutuukin laittaa et en tuukaan ihan vielä :LOL: Tosin vois kyllä odottaa pari kiertoa ni sais ees vuoden käytyä loppuun. :rolleyes: mutta ei me nyt varomaan ruveta ja muutenkin ku laskeskeskelin testipäiviä ni olis juhannuksen tienoile ja meillä kerääntyy koko perhe silloin yhteen... ja jos niin onnellisesti kävis et 2 viivaa tulis ni en mä kummiskaan heti sitä haluais kertoa. :D No odotetaan ja kahtellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :rolleyes:
 
Onnittelut eltsu:heart:

Mua niin ottaa päähän, kun tää kakkosvauvaprojekti on aloitettu miehen kanssa täydessä yhteisymmärryksessä, mut sillä on nyt niiin sikana töitä et stressaa vaan koko ajan eli ei siis sekstailut maistu ja muutenkin on omissa maailmoissaan. No ovulaatio tuli ja meni (ei ollut se hetki josta kirjoittelin täällä) ja eipä tullut hyödynnettyä :( - en just sinä päivänä tehnyt o-testiä mut tällä kertaa olin tunnistavanani limoista. No nyt sit oottamaan menkkoja ja seuraavaa kiertoa. Sori avautuminen mut ottaa vaan niiin paljon päähän toi mies! (Ja joo ei oo sen vika et töissä on kiirettä...)
 
Onnea eltsu! :) :flower: Ja pakko kertoa,että esikoiseni lempinimi on eltsu..:)

Täällä nyt ei mitään kummia..Eilen tuntu mojovia nipistyksiä ja menkkakipua sen jälkeen,liekkö ovis oli vai mitä lie..Kuiteskin päädyttiin vällyihin ukkelin kanssa. Mutta en kyllä jaksa uskoo mihinkään tärppiin,yhdellä munasarjalla,ärhäkällä endolla ja imttäessäkö muka raskautuisin?! :popcorn:

Hiki on,satas vettä ees välillä! :)


Peukkuja kaikille! :)
 
Onnea eltsu!

Ite kävin ottamassa kyytiläisen matkaan torstaina. Toiveet taas korkealla, toivottavasti ei tarvitse taas pettyä. Eilen otin juhlissa kuoharilasin. Nyt aion elää iha normaalisti testiin asti. Alkoholin käyttöni normaalisti on aika niukkaa joten ajattelin testiiin asti pystyväni ottamaan sen yhden siiderin saunan jälkeen.
 
Onnea Eltsulle! :hug:

Nyt vois päivittää vähän listaa, elikkä siis ollaan aloitettu yrittäminen! Ei maltettukaan odotella enää sinne syksyyn vaikka suunnitelma oli :D Viimekierrosta ei tärpännyt, mutta eilen testailin ovista ja illalla sitten peittoakin heiluteltiin, hih! Mulla toi kierron pituus on 32 päivää ja nyt taitaa olla menossa kp17 :)

Tipetsu, meijänkin esikoisen lempinimi on Eltsu :D
 
Lauantai 1.6.2013



Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 60/?..............yk1..............33..........07/11
chiaraa.............kp 25/28-32.........yk 5............27............04/11
nevis................kp 24/28..............tjot............24...........08/11
MammaLa..........kp 23/20-41.........yk 1...........33.............03/12
jauhopeukalo.....kp 22/?...............2.pas............24...........06/12
Dafydd..............kp 21/28...............yk 2............21............01/11
yöperhonen-......kp 20/28-30..........yk 6............24............12/12

moulin rouge......kp 20/28-30..........yk 6.............34...........09/11
-iitu_................kp 20/20-30...........yk 3............24............04/09
Tipetsu.............kp 19/26-30..........tjot.............29...........06/12
sekopo..............kp 17/28...............tjot.............29...........07/12
Hannasi.............kp 17/32...............yk 2............23............02/13
Markke..............kp 14/30..............yk 11............30............05/11
NiinaAnniina........kp 12/33...............yk 1............21.............12/12
Eireann..............kp 12/?..............yk 1/tjot.........31............09/11
jennii90.............kp 8/29...............yk 3.............22............03/12

Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Zuski...................kesällä 2013..........?......................
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12


Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013.....yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :))

Mä taas kehittelen oireita ittelleni :D Tupakkaa tekee mieli, mutta ei oikein maistu. Oon onnistunut vähentämään todella paljon onneksi. Luulen että viimeinen sysäys lopettamiselle olisi se plussa :)
Mennään ukon kanssa naimisiin 14.6 ja olisi niin ihanaa olla raskaana silloin! Toivotaan... Jospa sitä pe testais kun on kp 27.
 
Oi ihanaa, plussauutisia!! :heart: Onnea Eltsu81, vauhtivekara ja -Bambi-!! :heart:

Dafyddin viivalle vahvistumista! :)

ON: täällä ovis oli ja meni reilu viikko takaperin (ainakin oireiden perusteella). En tikutellut edes, kun reissussa oltiin. Eipä tullut kunnolla hyödynnettyä, joten tää kierto on melko varmaan tässä. Ei siis tartte jännäillä, lähinnä vaan venaan menkkoja alkavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Onnea Bambi ja toivottavasti viivasi vahvenee Dafydd

Huolimatta viimekertaisesta avautumisesta jne. Tänään ois KP27 ja tein jostain käsittämättömästä syystä aamulla testin ja tässäpä teille arvioitavaksi. Eka kuva on testiajan puitteissa ja toka on sit 15 min päästä. Voisko toivoo jo?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dafydd ja eltsu81
MammaLa mulla on aikalailla samanlainen haamu ja kyllä mulla on toiveet korkealla. Ei kai tommosta tulis jos ei mitään olis tapahtunut?

Mulla tosiaan vasta kp25 ja tänään tuli samanmoinen haamu mutta melkein heti. Toivotaan että meidän haamut ois sitä ihteensä!
 
Dafydd kiitos! Jotenkin huojentaa, kun joku näkee nii samat viivat :) - nyt vaan sormet ja varpaat (ja jalat ;) ) ristiin et ois juurikin sitä mitä toivotaan. Pakko varmaan testaa heti huomisaamuna uudestaan... Mä en oo kyllä mikään kärsivällisiä luonne :p

Ois kyllä uskomatonta, jos heti ekalla kierroksella tärppäsi, kun esikoista tuhdattiin pitkään ja hartaasti.

Niin ja vielä tosta, et mulla on kyl noista nega-testeistä niin paljon kokemusta, et olen samaa mieltä sun kans Dafydd et kyl näissä jotain pitää olla :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dafydd
Tännehän alkaa ropisemaan plussia oikein kunnolla. Kohta plussanneiden lista on pitempi kuin yrittävien. Niinhä sen pitää ollakin. :D Viivanvahvistumisia niille jotka sitä kaipaa, mä olen aivan varman että vahvistuu. ;)

Mä en ole tällä hetkellä pahemmin ajatellut koko raskautumis asiaa. Oon oikeastaan kaiken energian kohdistanut liikkumiseen. Käydään typysen kanssa joka päivä pariin otteeseen puistossa ja sain hullun idean et sen matkanhan vois juostakin. :D ja kotona vähän vatsatreeniä tehnyt, oon jo jopa saanut lihasta näkyviin mutta kaukana on vielä joku sixpack. :LOL: Ekaa kertaa ajatukset on jossain muualla. On sitä kyllä pupuiltukin ihan kunnolla. :D Ennen juhannusta olis sit testipäivä ja nyt en ole vielä hetkeen ryntäämässä ostamaan testiä, ainkain näin kuvittelen. :D

Plussatuulia jokaiselle. :heart:
 

Yhteistyössä