Toimiva tuote pahaan hienhajuun?

  • Viestiketjun aloittaja vierasvaan
  • Ensimmäinen viesti
vierasvaan
Onko kukaan löytänyt tosi tujua dödöä joka tehoaisi hikoiluun? Ongelmana ei siis ole määrä vaan se paha haju. Apteekin kaikki purkit kokeiltu, samoin kaupan hyllyltä varmaan suurin osa. Absolut Torr kirvelee niin ettei voi käyttää, muut ei toimi.Rexonan maximum dry piti hajun poissa vähän aikaa, kunnes teho katosi.. Mineraalikiveä olen joskus kokeillut, ei tehonnut sekään. Onko jollain jotain ihmeainetta tiedossa?
 
"Minä vain"
Sanoisin että ongelma saattaa olla just siinä millä peset kainalosi. Jos käytät esim. suihkusaippuoista Niveaa, Rexonaa, PALMOLIVEä yms. jotka "haisevat" niin varmasti alkaa myös kainalosi haisemaan ja se haju tarttuu myös paitoihin. Itselläni tuo Palmolive oli kaikista kamalin, mikä aiheutti hajua ja paidatkin alkoivat haisemaan.... Yök. Ostin Absolut Torria myös, auttoi mutta välillä kirveli niin perkeleesti ja päiviä. Joskus sitten "vahingossa" ostin jostain kaupasta Lactolineä kun äkkiä tarvitsin jotain pesuainetta ja liikkeessä oli vain Palmoliveä, Rexonaa yms, ja tuota mainitsemaani. Olen käyttänyt sitä jo pari vuotta ja paljon varmempi olo! Ei haise kainalot eikä paidat enää, ihokaan ei kuivu samalla tavalla. Todellakin suosittelen kokeilemaan!

http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=116
 
"vieras"
Oletko lähiaikoina synnyttänyt? Mulla hiki haisi aivan järkyttävälle synnytyksien jälkeen pari vuotta. Paitoja meni kymmeniä roskiin, kun paitoihin haju jäi usein niin ettei 60 asteen pesussa lähtenyt. Jotenkin vaikka kunnon suihkusaippuallakin pesi niin se haju jotenkin silti tuntui. Onneksi vaiva takana päin, sillä se todella häiritsi kyläilyjä ja usein piti kainaloita pestä ja paitaa vaihtaa kesken päivänkin vaikka ei se kauaa auttanut. Koskaan en olen hikoillut näkyvästi, mutta hyi sitä hajua, sellainen vanha hiki.
 
"vieras ap"
Kiitos vastauksista! Nivea ei toimi mulle ja haisee tunkkaiselle, samoin hicoderm ei toimi. Tuo medex causaal on aivan outo tuote, pitääpä tutustua! Hajuttomalla saippualla pesen, tiedä sitten olisiko jotain saippuaa joka auttaisi. Nyt alkaa lopullisesti mennä teho tuosta Rexonan maximumista ja joulun kyläilyt tulossa,ottaa päähän.
 

Yhteistyössä