Toimitus kysyy: Miten vietätte joulua?

Matilda Katajamäki

Uusi jäsen
03.07.2007
18
0
1
Lapsiperheen joulu on usein melkoista sukkulointia, kun kaikki isovanhemmat haluavat osansa lapsenlapsistaan. Miten ja missä teidän perheenne viettää joulua? Jaatteko joulut puoliksi tai vuorovuosin isovanhempien kesken, vai tuleeko suku joulunviettoon teidän luoksenne? Entä ero- ja uusperheiden joulukuviot? Kuka ilmoittautuu pisimmän joulukiertueen tekijäksi? Millainen oli epäonnistunein lapsiperhejoulunne tai unohtumattomin joulukommelluksenne?

Kirjoita joulunvietostanne osoitteeseen matilda.katajamaki@kuvalehdet.fi. Tarinat julkaistaan nimettöminä, ilmoita vain oma ikäsi ja lastesi iät.
 

Yhteistyössä