J
"Jaana"
Vieras
Ymmärrän ärsytyksesi ap. Miehesi pitäisi pystyä sanomaan asiasta äidillensä, ei ole sua kohtaan reilua tuommoinen. Miten usein anoppi on kyläilemässä ja käykö miten usein silloin, kun miehesikin olisi kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä olet kuitenkin sen pojan kanssa kimpassa että ehkäpä sieltä päin haluttas läheiset ja mutkattomat välit että voi vaikka pistäytyä pikaisesti ohi kulkiessa. Olet edelleen mielestäni nipo kun kerran kyseessä ei ole edes mikään hirviö-anoppi.
Mun mielestä ei ole mutkatonta moikkailla ohi pistäytyviä sukulaisia esimerkiksi silloin, kun mulla olisi mahdollisuus nukkua päiväunia, kun yöt on tässä vaiheessa aika lailla heräilyä ja valvomista. Olen mielummin nipo kuin väsynyt![]()
niin tai miehellä on selkäranka, mutta näkee vaimonsa käytöksen lapsellisena kiukutteluna ja vallalla mahtailuna, eikä halua puuttua siihen tai pahoittaa äitinsä mieltä näin lapsellisesta asiasta.
Sulla on se ihan yleinen asenne ettei miehellä saa olla mutkatonta ja läheistä suhdetta vanhempiinsa.
Mä taidankin lähteä vahvistamaan mutkatonta ja läheistä suhdetta anoppiini seuraavan kerran kello 5.00 yövuorosta tullessani B) Ainahan sitä voi yhdet kahvit keittää, kun näppärästi ollaan ohikulkumatkalla![]()
Sitä en ymmärrä, miksi ei anoppi voi tulla lasten päiväunien aikana.
Ei kaikki anopit siivoile toisten kotona - meillä menee niin päin, että minä autan naapurissa asuvaa anoppia siivouksessaAnoppi saattaa myös haluta seuraa. Itse olen tosi huono nukahtamaan, enkä varmaan edes saisi unta, jos meillä häirisi joku "vieras", vaikka anopistani pidänkin.
Moni piti törkeänä sitä, ettei anopille avata ovea, mutta itse sain sellaisen mielikuvan, että anopille on sanottu useaan kertaan ilmoittamatta tulemisesta, ja jos asialliset(?) pyynnöt ja toiveet ei tehoa, niin mitä sitten pitäisi tehdä - sietää vain? Jos avaa oven ja sanoo, että ollaan nyt menossa päiväunille, tyytyykö anoppi siihen ja lähtee, vai alkaako vaatia päästä sisään?
Meillä appivanhemmat asuvat naapurissa, ja oikeastaan lasten syntymästä asti on kaikille ollut itsestäänselvää, että päiväuniaika rauhoitetaan - siitä ei ole tarvinnut koskaan käydä keskustelua. Muuten ovat tervetulleita oikeastaan milloin vain. Osataan kyllä sanoa, jos on huono hetki, ja sielläkin päässä ymmärretään, jos ollaan juuri menossa vaikka kauppaan tai saunaan, että ei tarvitse loukkaantuua jos juuri silloin ei aleta keittämään heille kahvia![]()