H
Huijattu??
Vieras
Kävin äsken ohjaajan toimistolla ja hän sanoi, että on tehnyt minulle jo syksyksi työsopimuksen. sanoin sitten siinä samalla, että jään marraskuussa äitiyslomalle. No pomopa sanoi siihen et:" Jaa, mitenhän me sit tehtäs tän sopimuksen kanssa. Taidanpa laittaa sen sitten loppumaan joulukuulle." Olin tietenkin niin tyhmä etten siinä tilanteessa tajunnut sanoa asiaan mitään. No nyt sitten aloin asiaa miettimään ja eikös se ole niin, että hänen olisi pitänyt antaa jo tehty sopimus, vaikka jäänkin älomalle?? Mielestäni on laitonta, että sopimusta muutetaan raskauden vuoksi??
Tästä opin ainakin sen, etten ikinä ole enää näissä asioissa rehellinen, vaan pantaan asiaa viimeiseen asti..
Ai niin, olen kunnallinen pph.
Sori epäselvä selostus, kysykää tarkennuksia.
Ja koulutuksen oon saanut ja eräs työkaverini, joka saman koulun kävi kirjoitti viime viikolla vakituisen paikan, nyt mietinkin olisiko alkuperäinen sopimukseni sitten ollut vakituinen??
Tästä opin ainakin sen, etten ikinä ole enää näissä asioissa rehellinen, vaan pantaan asiaa viimeiseen asti..
Ai niin, olen kunnallinen pph.
Sori epäselvä selostus, kysykää tarkennuksia.
Ja koulutuksen oon saanut ja eräs työkaverini, joka saman koulun kävi kirjoitti viime viikolla vakituisen paikan, nyt mietinkin olisiko alkuperäinen sopimukseni sitten ollut vakituinen??