Toimiiko tuo Vanish-tahranpoistojauhe oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hoopo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hoopo"

Vieras
Jos on kokemusta asiasta, niin jakakaa se tähän :)
Oletteko uskaltaneet lasten vaatteita pestä sen kanssa? Lähteekö esim. ruoka- ja rasvatahrat lasten vaatteista?

Kiitos!

ei toimi.. ehkä jos pesee heti ja liottaa.. harva aine poistaa jo kuivuneita tahroja.. :( Mutta kuka repii vaatteet heti päältä pesuun jos tulee tahra.. Minusta becman (tai joku) on parempi jopa kuivuneisiin tahroihin.. :)

Ruoka- ja rasvatahrat lähtevät parhaiten, kun niihin hankaa astianpesuainetta ja tahraan sopivaa (kylmää, haaleaa tai kuumaa) vettä, niin että tahra katoaa tai lähes katoaa.

Kokemusta on nestemäisestä. Mä oon saanut kaikki tahrat sillä pois. Jopa käytettynä ostetuista vaatteista saanut ties kuin kauan olleet tahrat pois.

Jos vaikea tahra, niin hankkaan ensin sillä aineella tahraa ja sitten koneeseen ja sinne pesupallossa vielä Vanishiä.

mulla on sekä jauhetta että vaahtosprayta. se vaahto on kyll aika hyvä, sillä sain mustaherukkamehua meidän vaaleasta sohvasta pois, mutta toki käytin sitä heti. jauhetta lisääilen aina kun pesen miehen kauluspaidat, että kaulus sun muu tule puhtaaksi. mutta aika hintava se on jos pitäisi kokonaisen mitallisen lisätä joka pesuun....

Sillä jauheella kyllä lähtee tahrat, mutta ne pitäisi heti laittaa likoamaan siihen. Kuivuneita tahroja en ole saanut pois sillä. Olin tosi pettynyt, mulla on ollut Vanish-suihketta, millä voi putsata matoista ja sohvista tahroja ja se on toiminut kuin unelma, jopa päivän vanhat kahvitahrat on lähtenyt vaaleasta matosta.

Meillä on toiminut. Pesen muksun vaatteet aina vanishin kanssa. Kun en jaksa yksitellen tarkistella, että onko tahroja vai ei. Toistaiseksi vaatteet on tulleet pesusta tahrattomina. Vaikka on kaikenlaista askartelu ja ruokatahraa ollutkin.

Lisäksi pesen valkopyykin kans sen valkaisenvan kanssa ja se pitää mukavan valkoisena t-paidat ja muut.

Kyllä Vanish on toiminut itselläni hyvin ja olen ollut tyytyväinen lopputuloksiin. Hajut ja tahrat ovat lähteneet helposti ja vaatteista on tullut puhtaita ja raikkaita.

www.vanish.fi

Itsellä toimi kun kaksi valkoista kylpytakkia oli jotenkin värjäytynyt koneessa. Olin yrittänyt pestä niitä 90 asteessa eivätkä ne olleet puhdistuneet. Laitoin valkoiselle pyykille tarkoitettua Vanish-jauhetta ja pesin taas 90 asteessa. Kylpytakeista tuli täysin valkoiset.

Hyvä aine. Mulle tuli valkoiseen paitaan veritahra, joka ehti kuivua. Tahra oli noin 5cm x 5cm.
Tein Oxi Action liuoksen juomalasiin ja laitoin paidasta tahrakohdan sinne yöksi likoamaan.
Veritahra lähti kokonaan pois. Ihme aine.

löysin meiltä jonkun vanhan purkin vuodelta nakki ja näläkä olevan K2r tahrasuola purnukan.sitä laitoin pesuaineen kanssa samaan paikkaan pesukoneeseen.Hien tahraamista kellastuneista petivaatteista tuli jälleen taas valkoiset.Yritin googlata tuota merkkiä muttei sitä ilmeisesti enää valmisteta.Näytti nuo muidenkin valmistamat tahrasuolat olevan kortilla en tiedä sitten miksi?joka paikassa vaan oli ei oota tarjolla.Mutta on tehokasta.Toivottavasti tuota tahrasuolaa vielä saa joastain kun tuo vanha tötsä tulee käytettyä.

Yhteistyössä