Uskallanko oikeesti "luottaa pinkkiin"??? Eli tahranopoistosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Inhoan tahroja vaatteissa yli kaiken. Tähän mennessä toimivin löytämäni tahranpoistoaine on Mr. Beckmann. Mutta kun se on niin hankalaa käydä kaikki vaaleat vaatteet läpi ja laittaa ainetta joka tahraan. Tyttöni on 2v ja sotkee paljon.
Niin että toimiiko se Vanish oikeasti? Nimittäin jos kerran pesen sillä ja tahrat ei lähdekään, niin sen jälkeen ne ei lähde enää tolla mun nykyisellä aineellakaan.

No ei sillä kyllä ihan kaikki lähde. Omenasta tai banaanista tulleet tahrat ei oo lähtenyt millään vanisheilla eikä sappisaippuoilla meidän lapsen vaatteista, ellei oo samantien pessyt vaatetta. Mustikkatahrat sen sijaan lähti vanishilla :)

Mulla on Vanish käytössä, eikä kyllä poista tahroja :/ Meidän lapset onnistuu tahrimaan vaatteensa niin ettei oikeen millään saa tahroja pois (tabort,sappisaippua,mr beckmann kokeiltu).

Meillä taas lapset saavat kulkea tahraisissa vaatteissa, jos ei pesussa irtoa. Kamalaa ympäristön saastuttamista käyttää järeitä aineita lastenvaatteisiin, kun lapset eivät osaa varoa (eikä heiltä pidä sitä edellyttääkään). Hankkii vaatteet sellaiset, ettei tahrat näy, ja yrittää säästellä parempia vaatteita parempiin tilaisuuksiin.

[QUOTE="mie";27394554]Mulla on Vanish käytössä, eikä kyllä poista tahroja :/ Meidän lapset onnistuu tahrimaan vaatteensa niin ettei oikeen millään saa tahroja pois (tabort,sappisaippua,mr beckmann kokeiltu).[/QUOTE]

Tolla beckmannilla olen saanut melkein kaikki tahrat pois, mutta annankin sen vaikuttaa noin 2h eli paljon pidempään kuin ohjeessa sanotaan.

Ei tule Vanishilla puhdasta :( Hukkaan meni nekin rahat. Tabort on toiminut tähän asti parhaiten, Beckmannista ei kokemusta, sappisaippua ei toimi, ihan normi pesuaine tahraan toimiii yllättävän hyvin.

Kaikki kahden hengen aikuistaloudessa tulleet tahrat ovat lähteneet Vanishilla. Jätän vaatteet likoamaan yön yli, vaikka ohjeessa taitaa olla maksimimäärä jotain 6 h.

[QUOTE="a p";27395059]Oikeesti? Vaikka mulla olis rahaa kuin roskaa, niin kyllä mä edes jotain yrittäisin tahrojen poistamiseksi tehdä.[/QUOTE]

Jos on joku erikoisempi vaate, niin yritän kyllä puhdistaa tahran, mutta jotkut valkoiset tai vaaleat tavalliset paidat heitän kyllä suoraan roskikseen.

Yhteistyössä