L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mitä sitä esimerkiksi vois syödä?
Maha ei kestä hiilareita ja rasvan kanssa ei oo toiminu vaikka oon kokeillu lisätä. Liika rasva oksettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko marjoja (vadelma/mustikka) syödä joka päivä sellasen 150g? Tykkään laittaa niitä rasvattoman vaniljajogurtin sekaan.
Puuroa ei pakki kestä, ainut on hiivaton ja vehnätön ruisleipä mitä voin syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:sä saat kauheen ummetuksen pelkällä proteiinilla. syö rasvaa kans. Pysyy myös iho ja hiukset kunnossa ja kroppa toiminnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:sä saat kauheen ummetuksen pelkällä proteiinilla. syö rasvaa kans. Pysyy myös iho ja hiukset kunnossa ja kroppa toiminnassa.
Oon kokeillu kaikilla tavoilla eikä toimi. Lisänny rasvaa ja sitte vähän vähentäny. Tottakai mä saan rasvaa vaikka vähärasvaisesti syönki, mutta en aio enää lisätä sitä esim. paistamiseen kun sen verran just ettei ota pannuun kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:niin ja ootko syöny varmasti tarpeeks?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole este lääkittynä, ainoastaan hidaste. Kannattaa myös katsoa ettet syö kilpirauhasta lamaavia ruoka-aineita kuten kaaleja ja soijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole este lääkittynä, ainoastaan hidaste. Kannattaa myös katsoa ettet syö kilpirauhasta lamaavia ruoka-aineita kuten kaaleja ja soijaa.
No just. Mä oon ihan himona kaalipataan. Pitää senki tekeminen lopettaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole este lääkittynä, ainoastaan hidaste. Kannattaa myös katsoa ettet syö kilpirauhasta lamaavia ruoka-aineita kuten kaaleja ja soijaa.
No just. Mä oon ihan himona kaalipataan. Pitää senki tekeminen lopettaa..
Pähkinät ja kofeiini on myös sellaisia aineita jotka lamaa toimintaa. Googleta englanniksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja ravinto.