Toimiiko nordic-tv muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leffaleffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten tuli mieleen toiinen ongelma, kun olen siis päässyt sivuille - MUTTA olen kirjautunut sivustolle tähän mennessä facebook-tilin kautta. Nyt se ei onnistu vaan sivu lakkaa heti toimimasta ja jos yritän käyttää salattua IP-osoitetta, niin facebook menee lukkoon, kun ei tunnista ip-osoitetta..
No, mutta jokatapauksessa siis ongelma on siis kirjautuminen.

Olen rekisteröitynyt, mutta en muista käyttäjätunnusta tai muutakaan, kun olen aina vain käyttänyt sitä facebookin sisäänkirjauslinkkiä.

Olisko ideoita, millä päästä kirjautumaan sisälle.. saattaa olla sitä vippiä vielä jäljellä ja jos rekisteröidyn uudelleen täytyy vipit ostaa taas...
ÄH.

mulla toimii välillä ja välilla ei etusivulle pääsen mutta kun painan jostai leffasta sanoo että yhteys keskeytyi, kun painaa yritä uudelleen tulee vaa jotain tekstiä. on kyllä aika ihme paikka...

eli niille kenelle tulee tämä: Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Too many connections in /home/nora/public_html/include/settings.php on line 207
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/nora/public_html/include/settings.php on line 207
Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/nora/public_html/include/settings.php on line 208
Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/nora/public_html/include/settings.php on line 224
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nora/public_html/include/settings.php:207) in /home/nora/public_html/include/user_functions.php on line 189
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nora/public_html/include/settings.php:207) in /home/nora/public_html/include/user_functions.php on line 190
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/nora/public_html/include/functions.php on line 2418
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/nora/public_html/include/functions.php on line 2418
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/nora/public_html/include/functions.php on line 2418
Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/nora/public_html/include/functions.php on line 2418

Niin painelette F5 niin pitkään kunnes tulee nordicin oma sivusto, niillä on häikkää siellä mutta päivittelemällä sivua niin toimii.

joku blokkaa nordig tvn. hiton hyvä sivusto...oon vip 1.v. toiminu tosi hyvin! laatu tietty vaihtelee. silti ollu tosi tyytyväinen! ÄLKÄÄ VALITTAKO URPOT...4.50 r-kioskilla filmit..haloo 5e kuukaus.!!!!!!!

eivittu toimi vittuvittuvittuvittuvitttuuuu!!!!!!! koko paska nordic-tv sais mennä roskii,pelkkää paskaa saatana!! haluisin mennä kahtoo harry pottereit ja fruits baskettii,jne. NII VITTU TURHAA MAKSOIN KOKO SAATANAN VIPIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hitaasti lattaaa oon yhen elokuvan kattonut noin 3 tuntia sitten ja ajattelin jos kattos jonku leffan viellä ku ei väsytä mutta ei tulee vaan VERKKOSIVU EI OLE KÄYTETTÄVISSÄ ;( oon maksanut vipinkin Yhteys osoitteeseen www.nordic-tv.com keskeytyi..... että semmosta paska paikka ... rahat takasin tai sivusto kuntoon ja äkkiä....

Voiskohan vika olla tekijänoikeusjutuissa ku siellä oli yks elokuva mikä oli leffateattereihin vasta tullu ja kuvattu leffateatterissa. Eli levitetty sivuston kautta laittomasti.

Jos se sivusto on kerran paska ja laatu kusee ni tehkää ite parempi? turha tulla kitisee mitää tollasta paskaa ettei toimi ku ykskää teistä kersoista osais tehä tollasta ja tajuutteko kui vitun vaikeeta on salata sivua joka on LAITON ja haluun lopettaa koko ajan. miettisitte vähä

Katsoin juuri elokuvan ja kun meinasin aloittaa uutta koko sivua ei enää löydykään.

Toimiiko se muilla?
28/6 klo 1.00 Lopetin viimeisen elokuvan katsomisen "Jäähyväiset kummi sedälle" sen jälkeen ei enään taas sivua löytynyt.... Itse olen välittänyt Facebookki kavereilleni ilmaisia Hyviä elokuvia Y TUBESTA Jotka toimii. Olen etsinyt sellaisia joissa suomen kielinen käänös mahdollinen. 2vrk saalis hyviä Leffoja yli 100kpl.
Tarkemmin Skybe pistoleero Nimellä löytyy.

Jos se sivusto on kerran paska ja laatu kusee ni tehkää ite parempi? turha tulla kitisee mitää tollasta paskaa ettei toimi ku ykskää teistä kersoista osais tehä tollasta ja tajuutteko kui vitun vaikeeta on salata sivua joka on LAITON ja haluun lopettaa koko ajan. miettisitte vähä

Lol eti apina kunnon sivu niin voi katsoa br laadulla. Eipä tollasta sivua vaikea ole tehdä. Mutta et mitään noista edes ymmärrä niin antaa olla.