Toimiiko muilla Alastonsuomi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli rekisteröidyin sivustolle. ilmoitti että ylläpidon tarkistettavana. no seuraavana päivänä yritin kirjautua sisälle niin ilmoitti että tarkista nimimerkki/salasana aikani yritin mutta en päässyt sisälle. kuitenkin pystyin tilaamaan uuden salasanan sähköpostiini ja sitten kokeilin uudestaan kirjautumista niin sama teksti. tarkista nimimerkki/salasana :O eli en pääse rekisteröitymään millään.

Alkuperäinen kirjoittaja 1 merkkiä pitkä;26023292:
97% naisista on rumia ja 99,8% miehistä on heikosti varustettuja ja lihavia, miksi käyttää koko palvelua?

eipä rumaksi minua nähnyt ja sillakin 20cm pitkä.
ekat tällit ASsta.

Alkuperäinen kirjoittaja köllimörö;26415563:
Siinä taas yks estoinen ihminen. Teillä kai lapset pannaan alulle saunan jälkeen lauantai-iltana pimeessä peiton alla...

Voi elämä...

Jos mä haluaisin tutkia eukkojen värkkejä, niin lukisin itseni alan lääkäriksi. Mutta mua ei nuo kiinnosta, joten pysyn poissa lääkiksestä ja noilta nettisivuilta.

"Palvelinhuoneen kesätyöntekijä onnistui saamaan UPS:stä (varavirrasta) valokaaren ulos.
Palvelu väliaikaisesti kiinni kunnes saamme vahingot tutkittua ja korjattua (sekä uuden sähkönsyötön rakennettua).
Pahoittelemme häiriötä.

-Alastonsuomi.com ylläpito "

503 Service Unavailable

Palvelinhuoneen kesätyöntekijä onnistui saamaan UPS:stä (varavirrasta) valokaaren ulos.
Palvelu väliaikaisesti kiinni kunnes saamme vahingot tutkittua ja korjattua (sekä uuden sähkönsyötön rakennettua).
Pahoittelemme häiriötä.

Päivitys 7.6.:
-Uusi virran syöttö saatu rakennettua yön aikana
-Korjaamme tällähetkellä tietokannoille aiheutuneita vahinkoja
-Sivusto nousee vielä pystyyn tämän päivän aikana

Jos haluat nähdä muita Alastonsuomi.com käyttäjiä (ja ylläpitoa) livenä niin tule ihmeessä Alastonsuomi.com 5V bileisiin 13.7 Virgin Oil Co., Helsinki liput Tiketistä

-Alastonsuomi.com ylläpito
Ps. kesätyöntekijästä haastattelu turvakamera kuvien kanssa kun saamme sivun pystyyn

Mulla ei as toimi enää puhelimen kautta? Tulee lukemaan "sivu sisältää liian monta palvelimen uudelleenohjausta" onko kellään samaa ongelmaa tai osaako neuvoa missä vika

Yhteistyössä