vierailija
Ei minuakaan.Ei mua ole kukaan koskaan neuvonut hakemaan mitään tukia. Ehkä olen väärän värinen?
Ei minuakaan.Ei mua ole kukaan koskaan neuvonut hakemaan mitään tukia. Ehkä olen väärän värinen?
"Yleishyödyllinen" ay-liike estää kouluttamasta tarpeeksi lääkäreitä.Neljännen vuoden lääkäriopiskelijat tekee lääkärintyötä 9 000 euron kuukausipalkalla (varmaan ainoana länsimaana) ja niitä välittävä firma laskuttaa 30 000 euroa kuukaudessa näistä. Veronmaksaja kiittää!
Hyi!Persut Suomen Uutisissa eivät ole ottaneet edes perusteista selvää. Pahempaa sakkia kuin Kokoomusnuoret. Susanna Koskikin on noviisi työttömien potkijana verrattuna Riikka Purraan.
Koko ajanhan sinä täällä pilkkaat naisia, jotka eivät osu tuohon tsainatyttö-muottiin. Kuulemma suomalaiset naiset ovat lahnoja ja siiderivalaita. Antaisit vain naisten olla naisia, mitä se sun munia kutkuttaa, minkä näköisiä muut on?En minä naisten kehoja ja ikää pilkkaa vaan kehun ja ylistän. Se, etteivät nuo kehutut ole sinun ikäisiäsi tai saman muotoisia kuin sinä, ei ole sinun pilkkaamistasi muualla kuin katkeroituneissa ajatuksissasi.
Koko ajanhan sinä täällä pilkkaat naisia, jotka eivät osu tuohon tsainatyttö-muottiin. Kuulemma suomalaiset naiset ovat lahnoja ja siiderivalaita. Antaisit vain naisten olla naisia, mitä se sun munia kutkuttaa, minkä näköisiä muut on?
Vanhemmista tullut lastensa omaishoitajia?Tätähän se hallitus hokee mutta miksi ihmeessä sitten juuri nyt tämän hallituksen aikaan on kymmenet tuhannet päättäneet että työt ei enää nappaa?
Et oo vielä katsonut viimeisintä mot-ohjelmaa?Suurin syy jatkuvalla velkaantumiselle on työttömyyden jatkuva kasvu ja pienenevät verotulot.
Kiitos osuvasta viestistäsi!Koko ajanhan sinä täällä pilkkaat naisia, jotka eivät osu tuohon tsainatyttö-muottiin. Kuulemma suomalaiset naiset ovat lahnoja ja siiderivalaita. Antaisit vain naisten olla naisia, mitä se sun munia kutkuttaa, minkä näköisiä muut on?
Voi olla että sulta jää sitten paljonkin saamatta. Itse neuvoin jokin aika sitten esim. sukulaista hakemaan eläkettä omaishoitajuudesta kertyneistä tuloista jota hän oli tehnyt eläkkeelle jäämisensä jälkeen. Ei siitä montaa euroa kertynyt mutta kuitenkin.Ei mua ole kukaan koskaan neuvonut hakemaan mitään tukia. Ehkä olen väärän värinen?
No minä osun tuohon muottiin, ja pidän tekstejäsi ja kuviasi silti loukkaavina.En minä naisten kehoja ja ikää pilkkaa vaan kehun ja ylistän. Se, etteivät nuo kehutut ole sinun ikäisiäsi tai saman muotoisia kuin sinä, ei ole sinun pilkkaamistasi muualla kuin katkeroituneissa ajatuksissasi.
Keholtaan ja iältään sopiva hoitaja odottelee Johnnyn eläköitymistä
Mutta nyt kun heitit haasteen, pitänee tavoitella palstailua siihen asti, kun olen Trumpin ikäinen (78 vuotta).
Onkohan palsta silloin vielä olemassa
No minä osun tuohon muottiin, ja pidän tekstejäsi ja kuviasi silti loukkaavina.
Fm
Lahnoista olen joskus vihjaillut, mutta silloin ei ole kysymys muodosta vaan käyttäytymisestä.Koko ajanhan sinä täällä pilkkaat naisia, jotka eivät osu tuohon tsainatyttö-muottiin. Kuulemma suomalaiset naiset ovat lahnoja ja siiderivalaita. Antaisit vain naisten olla naisia, mitä se sun munia kutkuttaa, minkä näköisiä muut on?
No minä osun tuohon muottiin, ja pidän tekstejäsi ja kuviasi silti loukkaavina.
Fm
Harmi, jos noin on, koska et ole sieltä tyhmimmästä päästä. Tosin ei sinun loukaantumisesi mitenkään vaikuta minun mielipiteisiini.No minä osun tuohon muottiin, ja pidän tekstejäsi ja kuviasi silti loukkaavina.
Fm
En yritä vaikuttaa kenenkään mielipiteeseen. Sanoin vain, että ilmaisusi voi loukata, vaikka ei olisikaan sanomasi mukaan erilainen ihminen, kuin jakamissasi kuvissa.Harmi, jos noin on, koska et ole sieltä tyhmimmästä päästä. Tosin ei sinun loukaantumisesi mitenkään vaikuta minun mielipiteisiini.
Euroopan unionin tuomioistuimen mukaan sananvapaus koskee myös sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät
Meillä on enemmistöhallitus. Ei se kaadu pelkästä opposition halusta.Hallituksen voi myös uudistaa. Vanha pois, haluaako joku kaataa hallituksen opposition puolelta ja sellaista. Ai niin meillä ei ole oppositiota ollenkaan.
Mitä mieltä Omppu-setä mahtaa olla, jos linkittäisin nuorten, aasialaisten poikien ja nuorten miesten kuvia vuosikymmeniä tällä palstalla. Joka kerta, kun hän avaisi jonkun ketjun, hänen silmille hyppäisi vähäpukeinen mies/poikaoletettu.En yritä vaikuttaa kenenkään mielipiteeseen. Sanoin vain, että ilmaisusi voi loukata, vaikka ei olisikaan sanomasi mukaan erilainen ihminen, kuin jakamissasi kuvissa.
Totta kai mista tahansa mielipiteestä voi joku loukkaantua. Se kuitenkin kertoo enemmän loukkaantujasta kuin mielipiteen ilmaisijasta.En yritä vaikuttaa kenenkään mielipiteeseen. Sanoin vain, että ilmaisusi voi loukata, vaikka ei olisikaan sanomasi mukaan erilainen ihminen, kuin jakamissasi kuvissa.
Anna, olisin tuosta iloinen. Se näet pakottaisi sinut rekisteröitymään ja viestisi olisivat aina tunnistettavissa vierailijajoukon keskeltä. Eivätkä nuo kuvat minua häiritsisi, miksi häiritsisivät?Mitä mieltä Omppu-setä mahtaa olla, jos linkittäisin nuorten, aasialaisten poikien ja nuorten miesten kuvia vuosikymmeniä tällä palstalla. Joka kerta, kun hän avaisi jonkun ketjun, hänen silmille hyppäisi vähäpukeinen mies/poikaoletettu.
Joku pakonomainen tarve sellaiseen linkittelyyn olisi. Liekö Suomessa yhtäkään terapeuttia, joka on erikoistunut sairaan kuvalinkitysongelman ratkaisemiseen.
En selaa törkysivuja, joten ainakin yksi ongelma elämässäni loistaa poissaolollaan.
Kun ensimmäisen kerran avasin tämän palstan joulukuussa 2020 luulin, että tämä on hyvän mielen perhepalsta.
Aamun uutisissa uutisoitiin Helsingin Alepan postiautomaatista, johon oli jäänyt jumiin pieni lapsi. Lukemani juttu ahdistaa vieläkin.
Eikö olisi jo korkea aika palauttaa tämä palsta sen oikeaan ja varsinaiseen tarkoitukseen palvelemaan perheiden arkisissa asioissa? Ei kaikilla lukijoilla ja kirjoittajilla ole intoa ja tarvetta lukea niin paljon uutisia kuin minulla.
Muistan hyvin millaista elämäni oli ruuhkavuosina. Nykyään minulla on aikaa palata muistoissani vuosikymmeneen, josta en enää muista kuin palasia.
Huomenna ex-ministeri Elisabeth Rehn juhlii syntymäpäiviään. Hän sanoi haastattelussa, että naisten tasa-arvo on mennyt huonompaan suuntaan. Meitä naisia tosiaan moukaroidaan joka suunnalta, ja some on yksi pahimmista taistelutantereista.
Puolustan aina pinteessä olevia naisia kuten Helena Koivua. Suomalaiset miehet ovat uskomattoman julmia naisille. Niin minullekin on oltu ja ollaan vieläkin.
Suuni on yritetty tukkia monen kirjoittajan voimin tällä palstalla.
Siitä asiasta ovat todisteena monet minulle perustetut herjaketjut.
Eräs usein siteerattu tutkimus on vuodelta 2015 (Kasumovic & Kuznekoff), jossa tutkittiin pelaajien käyttäytymistä Xbox Live -alustalla. Siinä havaittiin, että miehet suhtautuivat eri tavoin nais- ja miespelaajiin: miehet, joilla oli alempi taso pelissä, saattoivat käyttäytyä vihamielisemmin naisia kohtaan. Tutkijat tulkitsivat tämän johtuvan uhatusta asemasta — eli siitä, että he kokivat naispelaajan olevan uhka heidän statukselleen.Mitä mieltä Omppu-setä mahtaa olla, jos linkittäisin nuorten, aasialaisten poikien ja nuorten miesten kuvia vuosikymmeniä tällä palstalla. Joka kerta, kun hän avaisi jonkun ketjun, hänen silmille hyppäisi vähäpukeinen mies/poikaoletettu.
Joku pakonomainen tarve sellaiseen linkittelyyn olisi. Liekö Suomessa yhtäkään terapeuttia, joka on erikoistunut sairaan kuvalinkitysongelman ratkaisemiseen.
En selaa törkysivuja, joten ainakin yksi ongelma elämässäni loistaa poissaolollaan.
Kun ensimmäisen kerran avasin tämän palstan joulukuussa 2020 luulin, että tämä on hyvän mielen perhepalsta.
Aamun uutisissa uutisoitiin Helsingin Alepan postiautomaatista, johon oli jäänyt jumiin pieni lapsi. Lukemani juttu ahdistaa vieläkin.
Eikö olisi jo korkea aika palauttaa tämä palsta sen oikeaan ja varsinaiseen tarkoitukseen palvelemaan perheiden arkisissa asioissa? Ei kaikilla lukijoilla ja kirjoittajilla ole intoa ja tarvetta lukea niin paljon uutisia kuin minulla.
Muistan hyvin millaista elämäni oli ruuhkavuosina. Nykyään minulla on aikaa palata muistoissani vuosikymmeneen, josta en enää muista kuin palasia.
Huomenna ex-ministeri Elisabeth Rehn juhlii syntymäpäiviään. Hän sanoi haastattelussa, että naisten tasa-arvo on mennyt huonompaan suuntaan. Meitä naisia tosiaan moukaroidaan joka suunnalta, ja some on yksi pahimmista taistelutantereista.
Puolustan aina pinteessä olevia naisia kuten Helena Koivua. Suomalaiset miehet ovat uskomattoman julmia naisille. Niin minullekin on oltu ja ollaan vieläkin.
Suuni on yritetty tukkia monen kirjoittajan voimin tällä palstalla.
Siitä asiasta ovat todisteena monet minulle perustetut herjaketjut.
En koe kuviasi mielipiteenä. Toki siellä voi sellainen taustalla olla. Eivätkä kuvien kohteetkaan ole loukkaavia muuten, kuin usein esineellistäviä. Se, että jaat niitä (suhteellisen jatkuvasti) ilman kontekstia, on loukkaavaa ja esineelistävää.Totta kai mista tahansa mielipiteestä voi joku loukkaantua. Se kuitenkin kertoo enemmän loukkaantujasta kuin mielipiteen ilmaisijasta.
Onnittelut, jos muistutat kuvieni naisia. Jos tuohon kuukuvat myös aasialaiset piirteet, lämpimät onnittelut ja halaus.
Kiitos mielenkiitoisesta tutkimuslainauksesta. Ehkä selitys löytyy pelimaailmasta.Eräs usein siteerattu tutkimus on vuodelta 2015 (Kasumovic & Kuznekoff), jossa tutkittiin pelaajien käyttäytymistä Xbox Live -alustalla. Siinä havaittiin, että miehet suhtautuivat eri tavoin nais- ja miespelaajiin: miehet, joilla oli alempi taso pelissä, saattoivat käyttäytyä vihamielisemmin naisia kohtaan. Tutkijat tulkitsivat tämän johtuvan uhatusta asemasta — eli siitä, että he kokivat naispelaajan olevan uhka heidän statukselleen.
Uskon tuon pätevän muillakin elämän alueilla. Jos pitää olla parempi, kuin joku toinen - ei ole saavuttanut elämässään omasta mielestä tarpeeksi - hyökkää heikompana kokemaansa kohdetta kohtaan. (Naiset, lapset ja koiranpennut).
Tuo on mielestäni mielenkiintoista, mitä meistä molemmista sanotaan tällä palstalla -me puhumme ja ilmaisemme mielipiteemme. Emme puhu tarpeeksi "yleisellä tasolla". Olemme molemmat "riidankylväjiä". Minusta tuo on hyvin epäkohteliasta. Olisivat edes keksineet meille omat synnit.
Fm
Aina ei voi valitaJos sitä palkkatyötä (tes-palkka ja normaalit työehdot) saa tai tarjotaan, niin tottakai. Mutta rankasti alipalkattuun pakkotyöhön henkinsä pitimiksi pakottaminen on työorjuutta.