toi vauvasarja neloselta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kukaan kattonu?
just kattelen ja toi yksi kun synnyttää niin sen isä on mukana ja tuijottelee oman tyttären alapäätä.
musta jotenkin outoa ja ällöä :o
en haluaisi et oma isä tuijottelisi alapäätä ja höpöttelee siinä samalla.

vai onko muita jotka on samaa mieltä vai olenko itse vaan tota mieltä?

ok mies jos on mukana ja katselee,meillä mies ei kyllä katsonut alapäätä kun ei pystynyt,meinas pyörtyä :D

Ihan samaa oon miettiny, tai lähinnä sitä että miten ne ensinnäkään päästää synnytyssaliin sekä äidin että isän vanhemmat plus vielä sisarukset ja tulevat kummit jne. ja toisekseen just tuo että minä en kyllä haluais että koko suku (puhumattakaan isästä tai veljestä tai miehen veljestä ) seisois tuijottamassa minun alapäätä :x

Paras tossa jaksossa oli se kuinka toi tyttö soitteli sukulaiset läpi ollessaan täysin auki. Ilmeisesti ei ollut ponnistustarvetta, mutta en mä kyllä pidätellyt.. Se tuli vaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paras tossa jaksossa oli se kuinka toi tyttö soitteli sukulaiset läpi ollessaan täysin auki. Ilmeisesti ei ollut ponnistustarvetta, mutta en mä kyllä pidätellyt.. Se tuli vaan. :whistle:

joo :D

kaikille pitää vielä soittaa kun makaa jo tossa sängyssä ja on synnyttääs ihan just

en koskaan voisi pyytää mun isää.jokseekin ällöttävä ajatus.
oma äiti olisi vielä okei.
mutta en kyllä tykkäis et sekään katselis römpsääni kun synnyttäisin.
keisarinleikkaus eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Ihan samaa oon miettiny, tai lähinnä sitä että miten ne ensinnäkään päästää synnytyssaliin sekä äidin että isän vanhemmat plus vielä sisarukset ja tulevat kummit jne. ja toisekseen just tuo että minä en kyllä haluais että koko suku (puhumattakaan isästä tai veljestä tai miehen veljestä ) seisois tuijottamassa minun alapäätä :x

saako synnytyssalissa olla niin paljon porukkaa edes suomessa?koko suku :p

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hyi..mikälie pedofiilin alku.

siis tuleva isoisä katsoo lapsenlapsensa syntymistä, eli katsoo oman synnyttävän tyttärensä alapäähän..

Niin? Ei silti mee mun kaaliin, että mitä siinä tuijottaa. Menis kotiinsa odottamaan, kunnes vauva on syntynyt.

siis tuleva isoisä katsoo lapsenlapsensa syntymistä, eli katsoo oman synnyttävän tyttärensä alapäähän..

Niin? Ei silti mee mun kaaliin, että mitä siinä tuijottaa. Menis kotiinsa odottamaan, kunnes vauva on syntynyt.

isä saa jonkun tyydytyksen siitä .. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .:

isä saa jonkun tyydytyksen siitä .. ;)

yäkyäkyäk!!

Joo, samaa mieltä, mutta ei se ukosta pedofiiliä tee...

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:

saako synnytyssalissa olla niin paljon porukkaa edes suomessa?koko suku :p

No en oo kyllä kuullu että sais, eipä ole kyllä tullu mieleenkään edes pyytää paikalle ketään muita kuin lapsen isä.

äitini jos lapsen isä ei haluaisi tulla tai oltais erottu tai jotain ja lapsen isä ei haluaisi mukaan.
mut en ehkä omaa isääni haluaisi sinne.
enkä vierasta henkilöä.
jos ei olisi ihan pakko joku doula ottaa..

eri maissa on eri tavat. noi varmaan kauhistelis Suomen meininkiä, jossa isät just ja just tulee synnytyssaliin mukaan ja sielläkin tiukasti tököttävät äipän pään vieressä .

Mua ylipäänsäkin yököttää ajatus, että joku huvikseen tiirailisi mua tai mun värkkiä, kun mä pusertaisin muksua pihalle. En edes omaa miestä siinä tilanteessa sietäisi tölläämässä. Vain tarvittava avustaja (kätilö tai lääkäri) ei muita. Sehän sattuu pirusti. En mä halua, että kukaan siinä sivussa viihdyttää itseään sillä näyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eri maissa on eri tavat. noi varmaan kauhistelis Suomen meininkiä, jossa isät just ja just tulee synnytyssaliin mukaan ja sielläkin tiukasti tököttävät äipän pään vieressä .

no ei kait ny kaikki niin arkoja ole?? kyllä mun mies seisoi siinä niin että pystyi pitämään mua kädestä ja näkemään oman lapsensa syntymän ja voi kauhistus näki mun alapäänkin.... ymmärrän kyl että haluaa pysyä kauemmpana jos ei kestä verta tms...

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
^ no varmaan se kaikkia miehiä kiehtoisi kytätä, mutta jotkut ymmärtää sen verran yksityisyyden päälle, etteivät tirkistele.

mä luulen taas et noi synnyttävät äidit on itse halunneet noi ihmiset sinne saliin ja kokevat heidät niin läheisikis, että kyllä saisivat sanottua jos heitä niin häiritsisi joku "tuijottelu".
must on jotenkin sairasta kuvitella isoisää pedofiiliksi tms tuollasen perusteella niinku tässä ketjussa joku heitti.

Yhteistyössä