Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

Hei mutta! Itse Iso Pylly saapui paikalle :)

Mun ei ole pieninkään tarkoitus loukata ketään, naurattaa vaan varsin hyväntahtoisesti tuo asian tiimoilla tapahtuva hyörintä :D Ja onhan se aika älytöntä joillain yksilöillä, joohan?
 
"vieras"
Tää ketju on jo käsittelyssä sypyissä... :) Itsekin siis ryhmään kuulun ja toisessa ikkunassa auki. Mutta on kyllä sellainen ryhmä, että siitä riittää iloa viikoksi pariksi, mutta sitten siihen kyllästyy, kun tajuaa, että ne ämmät on oikeesti seonneet niihin vaatteisiin!
 
Totta Mooses mä kuulun sypyihin... Siitä palstasta saa ihan samanlaiset naurut, kuin tästäkin. Täällä lynkataan tupakanpoltosta raskausaikana, siellä lynkataan etuilusta toisen pilvipoutatunika-ostoilmoituksessa. Ihan samaa soopaa molemmat palstat, mutta hyvin tuntuu porukka viihtyvän :D
 
rietas
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänpyllyläinen;26708875:
Ja kuten velourfani kirjoittaa, niin meidänkään pojalla ei yleensä tavan housut pysy jalassa, koska niissä ei ole kunnon vyötärösäätöjä.. :)
Toimisikohan ne samoin miehellä, jolla ei meinaa housut pysyä jalassa? :saint:
 
-R
Kuulun myös sypyihin :D ja mikä mainiointa on säännöistä vääntäminen... "hox hox, pk:t pitää sisältyä hintaan" tai "tää paita nyt kuuluu Irmalle, koska oli AV". Ja kun ne typyt vääntää ihan tosissaan jonkun virheestä ja moittii toisiaan, anteeksi eivät osaa pyytää, vaikka virheensä huomaisivat... Selittely ja puolustelut jatkuu vaan :D :D mutta sehän on ihan tyypillistä keskustelupalstoilla
 
"öööö"
Joku tuolla kirjoittikin, että tämä ketju on jo käsittelyssä sydänpyllyissä, eli pitävät lienee jotain kriisipalaveria asian tiimoilta.Kukann ei sypyjä ilman seuraamuksia loukkaa!!! :D Että varokaa vaan, tiedä vielä mitä ne keksii...
 
[QUOTE="öööö";26709081]Joku tuolla kirjoittikin, että tämä ketju on jo käsittelyssä sydänpyllyissä, eli pitävät lienee jotain kriisipalaveria asian tiimoilta.Kukann ei sypyjä ilman seuraamuksia loukkaa!!! :D Että varokaa vaan, tiedä vielä mitä ne keksii...[/QUOTE]
Ihan lepo vaan! Teistä moni on mun kanssa kauppoja tehnyt! ;)
 
PilviPöllöSydän
Voi huhhuh mitä porukkaa täällä on :D Joka asiasta täytyy keksii jotain paskaa sanottavaa..ei voi ymmärtää mitä se on teiltä muilta pois jos jotkut kovasti tykkää ME&I tuotteista ja että pitää heti ruveta keksiin sit jotain tyhmää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuulipuku
Ennen tätä palstaa en edes tiennyt, että jotkut maaniset mammat hamstraavat juuri sitä tai tätä merkkiä olevia vaatteita lapsilleen. Me &I, Ticket ja molo (mikä nimi merkillä) oli täysin tuntemattomia. Melkeinpä järkyttävää ajatella, että joku jaksaa tapella rumasta, ylihintaisesta ja kulahtaneesta rievusta mutta toisaalta, harrastukset kullakin.
 

Yhteistyössä