Toi Marco Bjuström on niin symppis =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mäkin tykkään. Se ei pyri loukkaamaan ihmisiä tai pidä ittestään semmosta meteliä.

Höh, mulla on just päinvastainen kuva koko hyypästä. Ei "alennu" keskustelemaan asioista vaan latoo omia totuuksiaan hyvinkin kärkevästi. Vaikka sitten loukaten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin tykkään. Se ei pyri loukkaamaan ihmisiä tai pidä ittestään semmosta meteliä.

Höh, mulla on just päinvastainen kuva koko hyypästä. Ei "alennu" keskustelemaan asioista vaan latoo omia totuuksiaan hyvinkin kärkevästi. Vaikka sitten loukaten.

Jaa, tossa Maria-ohjelmassakin kyllä kehtasi sanoa mielipiteensä, mikä mun mielestä on todella rohkeaa. Olisi varmaan jättänyt sanomatta, jo ne ei ois itte koko aika jauhanut siitä niiden mainossuudelmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Minä kyllä niin tykkään siitä, se on niin positiivinen ja kiva =) Aina sanoo muista kivoja juttuja =)

Voin kertoa teille, että olen ollut tekemisissä ko. henkilön kanssa viimeisten 10 vuoden aikana n.6 kertaa eri yhteyksissä.

Siviilissä hän ei todellakaan ole aina positiivinen, kohtelias, eikä tahdikas.

Kovin on tavallinen tallaaja, naama mutrussa siinä missä muillakin kuolevaisilla.

Jaa, tossa Maria-ohjelmassakin kyllä kehtasi sanoa mielipiteensä, mikä mun mielestä on todella rohkeaa. Olisi varmaan jättänyt sanomatta, jo ne ei ois itte koko aika jauhanut siitä niiden mainossuudelmasta.

Mistä mainossuudelmasta??

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:

Mistä mainossuudelmasta??

Kyllä jaksoi maria taas tehdä itsestään numeroa. Hullua julkisuuden hakua! KATTOKAA PUSSAILIN NAISTA. SANOKAA JOTAIN, KOMMENTOIKAA, PLIIS. KOHUJUTTUKOHU!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Minä kyllä niin tykkään siitä, se on niin positiivinen ja kiva =) Aina sanoo muista kivoja juttuja =)

Marco oli mun kanssa aikanaan samassa koulussa. Itse oli ylä-asteella ja Marco lukiossa. Sillon jo oli tosi symppis, tytöt tykkäs. Marcolla oli ruskeet kiharat hiukset ja kuulu koulun näytelmäkerhoon.

Yhteistyössä