Sinkkuäidille sulhanen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Varmaan jo loppuun kaluttu aihe, mut mitäs tykkäsitte ekasta jaksosta. Itse katoin just nauhalta ja ihan hyvä fiilis jäi. Toi hinni ja ana on ehkä enempi meikäläisen tyyliin mieleisiä, kun regina. Jännä sinällään että tykkään että toi ana on kiva kun ajattelin et aika tyrkky kun kahteen tosi tv-juttuun menee peräkkäin, mut kun on niin symppis..
Mitäs muut tykkäätte? Vai katotteko ees?

katoin sivusilmällä. mua ärsytti sen Hinnin tyyli arvostella niitä kirjeen lähettäneitä. joistakin kuitenkin näytettiin valokuva, ja muutenkin antaa tosi lapsellisen kuvan naureskella jonkun kustannuksella.

Reginasta jäi vähän huono kuva.. Sanoi jotenkin että ei ole kauheasti vapaa-aikaa, et pitää järjestää sit aikaa jos mies löytyy.. Jotenkin turhaa mun mielestä mennä edes tuollaiseen ohjelmaan mukaan, jos ei edes ole aikaa parisuhteelle tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
katoin sivusilmällä. mua ärsytti sen Hinnin tyyli arvostella niitä kirjeen lähettäneitä. joistakin kuitenkin näytettiin valokuva, ja muutenkin antaa tosi lapsellisen kuvan naureskella jonkun kustannuksella.

Ai, ? Mulle tuli siitä reginasta just tommonen fiilis..
Kaipa se on jotenkin miten ne jutut ottaa???

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:

Hinni vaan kun ei saanut oikeesti kovin fiksuja kirjeitä. Ja
regina taas.. ei välttämättä ole niin tasapainoinen. Sillä on ollut Anoreksia vissiin aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:

mä en oikeen edes niitä reginan kommentteja kuullut, mut monella tuntuu jääneen siitä huono kuva..

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en osaa kommentoida kovin puoluueettomasti, mut kiva lukea teidän mielipiteitä :saint:

ilmeisesti halusit tällä kertoa olevasi "melkein sukua julkkikselle".

En kuule todellakaan ole melkein sukua yhtään kenellekään julkkikselle! :laugh:

no miksi sun kommentit olis sitten yhtään sen puolueellisempia kuin muidenkaan? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta se Ana on aika ihana.

Tosi kaunis on ainakin. Niin siro ja freessin näköinen.

Ja siis mitä enemmän se puhuu, niin aina parempi. Se siis vaikuttaa todella ystävälliseltä. Mä en erityisemmon pitänyt sen kasvoista kun näin töllössä ekan kerran ku se oli siinä poikamiesohjelmassa, mutta kun se oli niin ihana muuten, niin mun mielestä se on niin hirveän kaunis, että ihmettelen, miten en heti sitä huomannut.

Yhteistyössä