toi kakara on ihan hirveä

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa enään
  • Ensimmäinen viesti
ei jaksa enään
haluuko joku lahjoituksen? penteleen 4vuotias hirviö kakara. heittelee tavaroita, koettaa lyödä, eikä usko millään!! huitas mua leikkimukilla naamaan(kolahti suun kohdalle ja sattui), niin siis leikin muksun kanssa ni huitas. sit alkoi tuhoo korikirjahyllyä. sit koetti tiputtaa tavaroita mailan kanssa ylhäältä. siis mä en kestä tunti ollaan oltu kotona ja kaikki tää tunnin sisään ja vähän päälle!! ei jaksa v####u mä haluan että toi tajuaa. koska se oppii?
 
ems
hmm... ei välttämättä ole kyse kasvatuksesta. Minulla 4 lasta ja olen yh-äiti. Kasvatus kaikilla ollut sama. Lasten persoonat ovat kaikki täysin erilaisia. Ensimmäinen lapsi on ollut pienenä tosi itseppäinen mutta silti äärikiltti (on nyt 20v) ja edelleen samanlainen. Toinen lapsi on tinttara mutta tottelevainen (on nyt 19v) ja edelleen samanlainen vahva persoona. Neljäs lapsi on helppo ja aurinkoinen (nyt 14v) ja edelleen samanlainen. Mutta tuo kolmas lapsi oli ihan kamala, heh, voi kamala ! Ei voi muuta sanoa. Siihen ei tehonnut mikään muu kuin se että se laitettiin yksin eristyksiin johonkin huoneeseen siks aikaa että rauhottu. Minä pidin ovenkahvasta kiinni toiselta puolelta ja lapsi repi ovenkahvaa toiselta puolelta ja koskaan ei voinut tietää mitä siellä huoneessa rikottiin. Hirveetä kun muistelenkin sitä aikaa. Onneksi se uhma laantu siiheksi kun kouluun mentiin. Tänä päivänä poika on 17 v ja aivan ihana poika onkin.!!!!!
 

Yhteistyössä