Se on ihan joka puolella, ja siitä löytyy ihan älyttömästi materiaalia
Että tämä ei olekaan ihan ainoa paikka, missä se pyörii...
Että tämä ei olekaan ihan ainoa paikka, missä se pyörii...
Miten niin? Mikäs ongelma sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mitä sitten?Jokainen saa pyöriä missä tahtonko se jokin ongelma sulle
Vuoden palstalainen 2009 nyt ainakin Hyvä tyyppi!Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Kuka se on??? Olen ihan ulalla
Eiköhän se ole aika "tunnettu" siellä sun täällä.Alkuperäinen kirjoittaja dummy:No miten se siitä julkkiksen tekee jos kirjottelee muuallakin.
Yhdellä sivulla oli siitä ihan perusteellisesti juttua, mihin se kirjoittelee, ja kuinka sitä pidetään ihan kahjonaAlkuperäinen kirjoittaja kirsicca:no missä muualla se on???
Mäkin löysin sen yks kerta. Oli pakko vähän tutkiskella. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:ääks mä löysin sen facebook-profiilin...
No mikset sä voi kertoa nyt vähän enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Yhdellä sivulla oli siitä ihan perusteellisesti juttua, mihin se kirjoittelee, ja kuinka sitä pidetään ihan kahjonaAlkuperäinen kirjoittaja kirsicca:no missä muualla se on???
Mitäs kerrottavaa siitä nyt on? Sehän kirjoittelee tännekin. Eiköhän se ole täällä jo aika tunnettu. Mutta en jaksa uskoa, että olisi vaan joku Lunatic tai joku muu pelleilemässä vain meidän kanssamme. On sen verran laajalle levittäytynyt koko nettiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mikset sä voi kertoa nyt vähän enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Yhdellä sivulla oli siitä ihan perusteellisesti juttua, mihin se kirjoittelee, ja kuinka sitä pidetään ihan kahjonaAlkuperäinen kirjoittaja kirsicca:no missä muualla se on???