Toi Elisa voi suksia Sudaniin!!

Raidallinen tiikeri

Aktiivinen jäsen
06.03.2006
5 266
1
36
Näitten laskujen kaa on oikeesti jo kusessa,niit tulee enemmän ku ehtii maksaa!!!! |O Mä en enää pysy perässä et monta laskua sielt tulee kuukaudessa ja mitkä on jo maksettu :headwall:
Taas tuli muistutus,et lasku maksamatta,eikä tosiaan ole kun näkyy tiliotteessakin,et on maksettu jo helmikuun puoli välissä |O |O |O |O

Ja sit,ku yrittää soittaa sinne.. "Jonomme on tällä hetkellä aivan täysi,ole hyvä ja soita hetken kuluttua uudestaan"

Eikö noitten laskutuksien pitäynyt normalisoitua vuoden alussa?

joo se on ihan arsenaalista koko asiakaspalvelu.
luulis ton kokosella konsernilla olevan toimiva asiakaspalvelu. niin kauan ku muistan ni niillä on aina jonoa ja jonotus aika vähintään 20min...
Laita sähköpostia siihen vastaavat aika pian.

Just mulla tässä koneen vieressä on miehen vika Elisan lasku, ja mukana tuli tiedote, jossa lukee seuraavaa:

"Osoitteessa www.elisa.fi/uudistus voit mm. tarkistaa maksamattomien laskujesi summan."

Eli josko sieltä näkisit mikä on maksettu ja mikä ei?

Miehen liittymä vaihdettiin just noiden ongelmien vuoksi pois Elisalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just mulla tässä koneen vieressä on miehen vika Elisan lasku, ja mukana tuli tiedote, jossa lukee seuraavaa:

"Osoitteessa www.elisa.fi/uudistus voit mm. tarkistaa maksamattomien laskujesi summan."

Eli josko sieltä näkisit mikä on maksettu ja mikä ei?

Miehen liittymä vaihdettiin just noiden ongelmien vuoksi pois Elisalta.

Täytyy varmaan mennä kattelee,mut toi lasku on ainakin maksettu mistä tuli muistutus,koska kävin äsken tiliotteita kattelee ja siel oli toi lasku. Mä en voi vaihtaa,ku vast kesällä kun on toi perkeleen paketti!! |O

Yhteistyössä