Toi Cheek on oikeen "unelmavävy" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä se on tässä ohjelmassa ollut aivan valloittava! Ihana poika joka on niin huumassa jutussa mukana. Todellisuus saattaa olla toinen, mutta tollanen kuva mulle tulee tän ohjelman myötä :)

[QUOTE="pieras";27365115]Mun mielestä se on tässä ohjelmassa ollut aivan valloittava! Ihana poika joka on niin huumassa jutussa mukana. Todellisuus saattaa olla toinen, mutta tollanen kuva mulle tulee tän ohjelman myötä :)[/QUOTE]

Joo ei mullakaan mitään huonoa kuvaa ole! Tosin mulla oo ollut mitään kuvaa koko tyypistä ennen tätä ohjelmaa... :)

Musta se oli ihan kauhea, siis tosi ällöttävä kuspää, joka ei ajattele muita ku itteään ja törsää vaan rahaa.

Kunnes katsoin Vain elämää pari jaksoa. Sehän on sulonen! Inhimillinen! Ehkä jopa ihan aito? :saint:
Silläkin on omat epävarmuutensa, ja eittämättä elämässään voi olla muutakin kuin hienot merkkivaatteet ja kalliit autot.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27365280:
Musta se oli ihan kauhea, siis tosi ällöttävä kuspää, joka ei ajattele muita ku itteään ja törsää vaan rahaa.

Kunnes katsoin Vain elämää pari jaksoa. Sehän on sulonen! Inhimillinen! Ehkä jopa ihan aito? :saint:
Silläkin on omat epävarmuutensa, ja eittämättä elämässään voi olla muutakin kuin hienot merkkivaatteet ja kalliit autot.

Puhu kauniisti isästään tuossa,ihan itekin liikutuin.

Mun mielestä Jare on ainaskin tosi fiksu ja vieläpä komea nuori mies. Moni ei ehkä tajua, että Cheekin imagoon kuuluu osittain röyhkeys ja kukkoilu, mutta Jare ei ole luonnossa samanlainen. Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat tavanneet Jaren kasvokkain ja jutelleet hänen kanssaan. He ovat sanoneet pelkkää positiivista Jaresta, hän on kuulemma todella huomioonottavainen, ystävällinen ja nöyrä ihminen.

[QUOTE="wilma";27424248]niin Cheek in ihan eri tyyppi kun Jare..vähän niinkuin näyttelijä[/QUOTE]

No,niinhä se onkin..Cheek on "rooli" julkisuudessa ja Jare sitten se yksityinen minä ja jonka tuntee täysin vain läheisimmät ihmiset elämässä..

Yhteistyössä