H
hmm
Vieras
normaalia sinulle, kuten pointtina olikin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minä elän (edelleen) ilman rokotetta. Eli olenko minä normaali? Minä ole sairastanut vesirokon, lapset on rokotettu sitä vastaan. Kummat meistä on normaaleja? Miten näissä menee tuo logiikka? Yleensä pidän autossa turvavyötä, välillä unohdan sen, kumpi on normaalia elämää? Mutta aina hiomakonetta käyttäessä käytän suojalaseja koska oikeasti pelkään että jotain menee silmiin! Mutta tämä ei varmaan ole normaalia? Vai onko?
ilmeisesti sinä et ole siis ollut päättämässä rokotetaanko teidän lapsenne vai ei, kun puhut nyt taas vain itsestäsi ja omasta rokotuksestasi.
edelleenkään en ole saanut vastausta siihen, miksi haluat rokottaa lapsen tavallista nuhaa varten? miksi ottaa rokote, jos et pidä tautia mitenkään vakavana tai haitallisena? eikö tavallisen nuhan välttely juuri ole sitä sinun mainitsemaasi hysteriaa?
no, oikeastaanhan tuolla aiemmin kyllä myönsit jo, että sikainfluenssa on mielestäsi verrattavissa vakavaan liikenneonnettomuuteen. ehkä sinulta ei sen suorempaa vastausta saa. =)