Törkeen kallis ostos, mut mieli tekis... Puhukaa järkee!

  • Viestiketjun aloittaja Muisku
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos meet mihin hyvänsä oikeeseen alusvaatekauppaan niin 50e saat maksaa liiveistä kuin liiveistä, että siihen verrattuna nuo on ihan kohtuuhintaiset. Varsinkin jos materiaali on hyvää ja kestävää ja istuvat hyvin, niin osta pois.
 
tuikke
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
no hei noi ritsikat on viel halvat! Mun ritsikat maksaa alkaen 60? kiitos kuppikoon g. et osta pois vaan!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
wau mitä kroisoksia täällä!!

en ikinä maksais viittä kymppiä rintsikoista ja yli kolmea kymppiä alkkareista :D Ja ihan ok tulot ja pukeudun mukavan tyylikkäästi
kuule, voin kertoa että se et tule saamaan 80 J kokoisia rintaliivejä MISTÄÄN alle 50?
Paitsi Changen alesta. :) Nimim. aika sama koko
Alennus on aina alennus, mutta normaaleilla hinnoilla ei saa mistää suuria kokoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
No ei oo kalliit. OSTA!!!
 
vieras
minä ostan aina halpoja rintsikoita alesta, viimeksi KappAhlista 9,90? rintsikat tarjoushintaan... tosin nyt opiskelijana ei olisikaan varaa noin kalliisiin alusvaatteisiin :(
 
Minulle olisi kalliit, mä käytän vieläkin imetysliivejä kun en raaski ostaa uusia. Kun nuo imetysliivejä edeltävät ei istu mulle enää kun povi kasvanut... Ja koko 80DD tai E... Ja älkää kysykö kuinka vanhoja nuo "euron" alkkarit ovat :ashamed:
 

Yhteistyössä