Mää käyn kans itteni kanssa taistelua yksistä kengistä.. mut itteni tuntien: en saa varmaan rauhaa ennen kuin ne kengät on mulla :saint:
no hei noi ritsikat on viel halvat! Mun ritsikat maksaa alkaen 60? kiitos kuppikoon g. et osta pois vaan!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja -:Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...
Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
Alennus on aina alennus, mutta normaaleilla hinnoilla ei saa mistää suuria kokoja.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Paitsi Changen alesta. Nimim. aika sama kokoAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:kuule, voin kertoa että se et tule saamaan 80 J kokoisia rintaliivejä MISTÄÄN alle 50?Alkuperäinen kirjoittaja Oho:wau mitä kroisoksia täällä!!
en ikinä maksais viittä kymppiä rintsikoista ja yli kolmea kymppiä alkkareista Ja ihan ok tulot ja pukeudun mukavan tyylikkäästi
No ei oo kalliit. OSTA!!!Alkuperäinen kirjoittaja -:Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...
Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...