Törkeä puhelinmyyjä, sanoin, että ei kiitos niin länttäsi luurin korvaan.

  • Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti
"höh"
Alkuperäinen kirjoittaja toisinpäin myös;24184454:
Eiköhän puhelinmyyjille lyödä luuri korvaan niin miksei myös toisin päin? :D
Mut ei ne asiakkaat ole asiakaspalvelutyössä, heille soitetaan kotiin/työpaikalle ja jokaisella on omat tilanteet menossa... Epäkohteliasta tietysti aina se luurin korvaan lyöminen.
 
ei käy selitykseksi
[QUOTE="höh";24184470]Mut ei ne asiakkaat ole asiakaspalvelutyössä, heille soitetaan kotiin/työpaikalle ja jokaisella on omat tilanteet menossa... Epäkohteliasta tietysti aina se luurin korvaan lyöminen.[/QUOTE]

Ei tuo nyt ole mikään selitys. Soittaahan silloin muutkin eikä luuria lyödä toisen korvaan.
 
"Vieras"
Mulle kävi niin, että sanoin vaan aivan neutraalisti puhelinmyyjälle, etten tilaa mitään. Hän alkoi raivoamaan toisessa päässä, että ei tarvitse olla niin töykeä, että hänkin vaan töitä tekee, eikä ansaitse sellaiseta *askaa niskaa, yms. Siis suoranaisesti huusi, ja sitten löi luurin korvaan. :D Ihan uskomatonta! Taisi kärsiä masennuksesta tai jostain, kun eihän tolla tavalla "normaalisti" käyttäydytä. Kyllähän hänen tulisi ymmärtää, että ei kaikki vaan halua tilata yhtään mitään. :D
 
[QUOTE="Vieras";24184565]Mulle kävi niin, että sanoin vaan aivan neutraalisti puhelinmyyjälle, etten tilaa mitään. Hän alkoi raivoamaan toisessa päässä, että ei tarvitse olla niin töykeä, että hänkin vaan töitä tekee, eikä ansaitse sellaiseta *askaa niskaa, yms. Siis suoranaisesti huusi, ja sitten löi luurin korvaan. :D Ihan uskomatonta! Taisi kärsiä masennuksesta tai jostain, kun eihän tolla tavalla "normaalisti" käyttäydytä. Kyllähän hänen tulisi ymmärtää, että ei kaikki vaan halua tilata yhtään mitään. :D[/QUOTE]

Puhelinmyyjällä napsahti :D

Mä oeln joskus miettinyt että siinä on kyllä epäkiitollinen homma, kaupitella puhelimitse ihmisille lehtiä sun muuta. Saavat varmasti paljon kakkaa niskaansa kyllä.
 
Minä kieltäydyin kerran tilaamasta lehteä, tai oikeastaan lehtiä (puhelinmyyjä tyrkytti varmaan viittä eri lehteä) jolloin myyjä tiuskaisi, että "Ei sitten, perkele!" ja puhelu katkesi. Asiatontahan tuo oli, mutta jostain syystä minua pikemminkin nauratti kuin suututti... Joskus teininä ollessani kesätöissä yhdessä lehtiä myyvässä puljussa, samassa työporukassa oli juuri tuon tapaisia kommentteja asiakkaalle laukova tyyppi... joka kyllä saikin sitten potkut aika nopeaa.
 
Puhelinmyyjä Pentti
Olen puhelinmyyjä, ja en jaksa innostua asiakkaiden näennäisistä kohteliaisuuksista, kuten tyyliin: "Joku toinen kerta sitten." Länttään heti luurin korvaan tuollaisille kaniineille. Samoiten jos tulee kymmenen ei-vastausta speakin perään, sanon, että yksikin riittää meille ja painan luurin kiinni. Oikeasti ihmiset, ainoastaan onnistunut kauppa ratkaisee tällä provisiopalkatulla alalla. En jaksa olla kohtelias muuta kuin potentiaalisille asiakkaille. Ja pahimpia on yksinäiset tallukat, jotka alkavat surkeaa elämäntarinaansa lässyttää. Ja sitähän sitten jatkuukin oikein minuuttikaupalla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjä Pentti;25219841:
Olen puhelinmyyjä, ja en jaksa innostua asiakkaiden näennäisistä kohteliaisuuksista, kuten tyyliin: "Joku toinen kerta sitten." Länttään heti luurin korvaan tuollaisille kaniineille. Samoiten jos tulee kymmenen ei-vastausta speakin perään, sanon, että yksikin riittää meille ja painan luurin kiinni. Oikeasti ihmiset, ainoastaan onnistunut kauppa ratkaisee tällä provisiopalkatulla alalla. En jaksa olla kohtelias muuta kuin potentiaalisille asiakkaille. Ja pahimpia on yksinäiset tallukat, jotka alkavat surkeaa elämäntarinaansa lässyttää. Ja sitähän sitten jatkuukin oikein minuuttikaupalla.
Ketään ei kiinnosta teidän, yhteiskunnan pohjasakan, mielipiteet. Tulisi tulva ja pesisi pois kaltaisesi ameebat.

Muistakaa kaikki soittaa numeroon 0600 13404 niin pääsette näistä tyhjänjauhajista!

Etusivu :: Rajoituspalvelut :: Kuluttajille :: Puhelintarjonnan rajoituspalvelu :: Asiakkuusmarkkinointiliitto
 
Keijupölly
Mulle on ihan se ja sama, en kaipaa puhelinmyyjältä sitä hyvää päivänjatkoa, vaan et se tajuis jättää mut rauhaan. Yleensä ne vaan puhu yhteenpötköön, niin, ettei saa väliin sanottua sitä eitä. Ajan tuhlausta. Mikään ei ärsytä enempää.
 
"pieras"
Jos joskus erehdyn puhelimyyjälle vastaamaan, sanon heti kättelyssä litanjan päälle EI KIITOS ja lyön luuria korvaan. En halua tuhlata kummankaan aikaa koska en aio todellakaan mitään tilata.
 
vähenee ne vähitellen
Mä tee aina niin ku puhelinmyyjä kysyy et soitinko pahaan aikaan tai onko hetki aikaa niin vastaan,et tokihan minulla aikaa on. Laitan sit puhelimen pöydälle ja jatkan kotiaskereitani. Josain vaiheessa se on kyl palpattamisen lopettanut. Ja jos ole jossain sellaisessa paikassa että en voi noin tehdä niin laitan luurin kiinni ennen kuin olen itse sanonut mitää,mu tkuullut että mistä ja kuka soittaa.
 
"vieras"
Mulle soitti puhelinmyyjä vaikka on suoramarkkinointi kielto?
Ei ymmärtänyt kun kysyin että myydäänkö/kaupitellaanko tässä jotain, minulla on suoramarkkinointikielto!!
Mikä?
SUORAMARKKINOINTIKIELTO!!!
En jäänyt enään langoille selvittelemään kun tuntui myyjä olevan yhtä pihalla kun lumiukko, siis ei ymmärtänyt mitä suoramarkkinointikielto tarkoittaa?:D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25219930]Mulle soitti puhelinmyyjä vaikka on suoramarkkinointi kielto?
Ei ymmärtänyt kun kysyin että myydäänkö/kaupitellaanko tässä jotain, minulla on suoramarkkinointikielto!!
Mikä?
SUORAMARKKINOINTIKIELTO!!!
En jäänyt enään langoille selvittelemään kun tuntui myyjä olevan yhtä pihalla kun lumiukko, siis ei ymmärtänyt mitä suoramarkkinointikielto tarkoittaa?:D[/QUOTE]

Mullekin soitti kerran, ja yritti jatkaa vaikka kerroin, että kielto on. Lähetin edustamaansa yhtiöön palautetta, eikä sen koommin ole soiteltu. Kielto oli ollut voimassa jo usean kuukauden eli oli varmasti päivittynyt järjestelmiinsä.
 
Puhelinmyyjänä
Vai että pohjasakkaa? Tulikohan nyt mietittyä yhtään, että kyseisessä ammatissa on paljon nuoria opiskelijoita, jotka haluavat tienata opintoihinsa ja arjen pyörittämiseen rahaa. Meidän työpaikalla lähes kaikki on joko lukioikäisiä, ammattikorkeessa tai yliopistossa opiskelevia reippaita nuoria. Että silleen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjänä;25226660:
Vai että pohjasakkaa? Tulikohan nyt mietittyä yhtään, että kyseisessä ammatissa on paljon nuoria opiskelijoita, jotka haluavat tienata opintoihinsa ja arjen pyörittämiseen rahaa. Meidän työpaikalla lähes kaikki on joko lukioikäisiä, ammattikorkeessa tai yliopistossa opiskelevia reippaita nuoria. Että silleen.
Niin mitä sitten? Muuttako tuo ylläoleva teidän työnne jotenkin jalommaksi?
 
Puhelinmyyjänä
Älä sekoita asioita. En ole puhunut työn luonteesta ja sen tärkeydestä, vaan siitä, että työssä on paljon nuoria opiskelijoita, eikä tosissaan mitään pohjasakkaa. Työ on suhteellisen helppoa ja ansiot on melko korkeat, jos työssä vaan jaksaa ja on hyvä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjänä;25226708:
Älä sekoita asioita. En ole puhunut työn luonteesta ja sen tärkeydestä, vaan siitä, että työssä on paljon nuoria opiskelijoita, eikä tosissaan mitään pohjasakkaa. Työ on suhteellisen helppoa ja ansiot on melko korkeat, jos työssä vaan jaksaa ja on hyvä.
Kiinnostaa yhtä paljon kuin sinun soittamasi puhelut.
 

Yhteistyössä