"höh"
Ootte törmänneet vastaavaan? Miksi olla itsekään kohtelias jos saa asiakaspalvelijalta tuollaista kohtelua...
Mut ei ne asiakkaat ole asiakaspalvelutyössä, heille soitetaan kotiin/työpaikalle ja jokaisella on omat tilanteet menossa... Epäkohteliasta tietysti aina se luurin korvaan lyöminen.Alkuperäinen kirjoittaja toisinpäin myös;24184454:Eiköhän puhelinmyyjille lyödä luuri korvaan niin miksei myös toisin päin?
Ketään ei kiinnosta teidän, yhteiskunnan pohjasakan, mielipiteet. Tulisi tulva ja pesisi pois kaltaisesi ameebat.Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjä Pentti;25219841:Olen puhelinmyyjä, ja en jaksa innostua asiakkaiden näennäisistä kohteliaisuuksista, kuten tyyliin: "Joku toinen kerta sitten." Länttään heti luurin korvaan tuollaisille kaniineille. Samoiten jos tulee kymmenen ei-vastausta speakin perään, sanon, että yksikin riittää meille ja painan luurin kiinni. Oikeasti ihmiset, ainoastaan onnistunut kauppa ratkaisee tällä provisiopalkatulla alalla. En jaksa olla kohtelias muuta kuin potentiaalisille asiakkaille. Ja pahimpia on yksinäiset tallukat, jotka alkavat surkeaa elämäntarinaansa lässyttää. Ja sitähän sitten jatkuukin oikein minuuttikaupalla.
Niin mitä sitten? Muuttako tuo ylläoleva teidän työnne jotenkin jalommaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjänä;25226660:Vai että pohjasakkaa? Tulikohan nyt mietittyä yhtään, että kyseisessä ammatissa on paljon nuoria opiskelijoita, jotka haluavat tienata opintoihinsa ja arjen pyörittämiseen rahaa. Meidän työpaikalla lähes kaikki on joko lukioikäisiä, ammattikorkeessa tai yliopistossa opiskelevia reippaita nuoria. Että silleen.
Kiinnostaa yhtä paljon kuin sinun soittamasi puhelut.Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjänä;25226708:Älä sekoita asioita. En ole puhunut työn luonteesta ja sen tärkeydestä, vaan siitä, että työssä on paljon nuoria opiskelijoita, eikä tosissaan mitään pohjasakkaa. Työ on suhteellisen helppoa ja ansiot on melko korkeat, jos työssä vaan jaksaa ja on hyvä.