Todellinen ystäväni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystäväsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystäväsi

Vieras
Muutin uudelle paikkakunnalle muutama vuosi sitten, sain ystäviä joista paria olen pitänyt oikein hyvänäkin ystävänä. Joka vuosi olen kaikille kavereille ja ystäville lähettänyt joko ystävänpäiväkortin tai tekstiviestin. Tänään sitten päätin odottaa josko joku lähettäisi minulle ystävänpäiväviestin kun minä olen aina ehtinyt ensin, koko päivänä ei tullut kuin yksi viesti, ja se tuli nuoruudenystävältäni jota en ole pariin vuoteen nähnyt ja joka jäi muuttaessamme monen sadan kilometrin päähän. Kyyneleet valuivat kun luin viestiä, runo oli niin kaunis ja kuvasi juuri meidän ystävyyttämme niin hyvin, lähinnä kertoi että olen tärkeä eikä hän ole unohtanut minua.. Vielä pari kuukautta sitten ajattelin että hän on unohtanut jo minut ja meidän ystävyys on varmaan jo ohi.. Yhdeltäkään uudelta "ystävältäni" ei ole mitään ystävänpäiväviestiä tullut, enkä taida minäkään enää lähettää, taidetaankin näköjään olla vain kavereita, mutta onneksi yksi todellinen ystävä vielä löytyy minullekin, kiitos ystävä :)

ei kaikki jaksa lähetellä näitä amerikkalaisten lässynlässytervehdyksiä...ei se tarkoita, että olisi huono kaveri, jos ei jaksa innostua valentine's daysta tai halloweenista tai thanksgivingdaysta tai vaikka hanukasta :)

Kyllä minuakin surettaa, kun itse olen monena vuotena tehnyt kortit itse tai toivotellut vähintään tekstiviestillä läheisilleni hyvät ystävänpäivät eikä koskaan ole keneltäkään oma-alotteisesti mitään itselle tullut... Olen siis lopettanut tuon turhan muistamisen. Pahaa tekee myös katsoa facebookista, miten ne ihmiset keiden on luullut olevan myös minun ystävä, laittavat keskenään kunnon lässytyksiä ystävyyden tärkeydestä, eikä kukaan minulle ole tullut mitään. No, tiedämpähän nykyään, mitä se ystävyys sitten tarkoittaa... :(

Yhteistyössä