Todella vaikea valinta tehtävänä, jatkaako suhdetta vai erota?

• Viestiketjun aloittaja J & T
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis nytkö sä teit sen päätöksen? Ihan noin vain!?

Olet vasta 19 - mitään nuoruutta et ole vielä menettänyt :)
(taisit jossain viestissä väittää niin). Monethan muuttaa vasta kotoa tuon ikäisenä.

"Aloittaja"
Joo tehtiin yhteinen päätös "ihan tosta noin vain".. Mitä enemmän tätä pitkittää niin sitä vaikeammaksi se tulee.. Kyllä se näin vain on paras ratkaisu. Toisella osapuolella kun ei ole halua muuttua ja mä kaipaan jotain enemmän kuin vain nukkumakaverin.

"vieras"
[QUOTE="Aloittaja";27031895]^ Totta tuokin. Täytän ensivuoden alussa 20 ja mies 22. Hän oli/on ensirakkaus ja kaikki on hänen kanssaan tullut koettua. Sekin tästä tekee niin vaikeaa.[/QUOTE]

Jos kyse on pelkästään siitä että sua pelottaa miten tulevaisuudessa taloudellisesti pärjäät erotkaa. Tee itsellesi mielikuvaharjoitus, jos sulla olisi vakituinen työpaikka ja rahaa pankkitilillä jäisitkö suhteeseen vai lähtisitkö? Jos raha on se syy miksi jäät, se ei ole oikea syy jäädä.

"Aloittaja"
Todennäköisesti jos mulla olis noin hyvin asiat, niin en miettisi ja puntaroisi näitä asioota näin paljon. Toki on mulla tunteitakin häntä kohtaan, en nyt rahan takia hänen kanssaan ole. Mutta helpottaahan se kummasti jos toisella on rahaa.

En lukenut kuin aloituksen, mutta sanoisin, että pistä ukko kiertoon ja opettele elämään OMAA ELÄMÄÄSI ja tulemaan toimeen omillasi. Sitten, kun tiedät mitä elämältäsi haluat ja pärjäät yksinkin, olet valmis uuteen suhteeseen. Onko se sitten se Toni tai kuka ikinä.

Yhteistyössä