mulla tehtiin eka ultra sillo rv 12 alakautta ja nyt tossa edellisessä raskaudessa kaikki 4. alakautta ennenkuin todettiin km.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:oliko sisäultra? kuulostaa kyl oudolta jos on, ihan siks kysyn kun täällä tehdään ultria vaan päältä ja mulla kuopus näkyi vasta rv12!!! jouduin sit äitipolille lasketun ajan tarkastukseen kun eivät saaneet enää mitattua sikiötä..
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis juu kävin, 2 keskenmenoa takana ja halusin varmistaa että näkyykö siellä mitään..Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:Voi harmi. Vähän ohi aiheen mut kävitkö yksityisellä? Vai miten pääsee noin aikasin ultraan? Onko se niin ettei ne oikein noilla viikoilla oikeesti näe kovin kummoista..Kun tosiaan sen et on raskaana..
Toivotaan et kaikki on niinku pitää! Itekki raskaana rv6+1
Ja olisin sen sykkeen edes halunnut tietää et näkyikö se, mut enpä sitten tiedä sitäkään!
Ihan täysin outo reissu ja outo lääkäri ja harmittaa ja pelottaa ja ärsyttää.
No kyllähän mä sanoin!Alkuperäinen kirjoittaja pitää vaatia:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis juu kävin, 2 keskenmenoa takana ja halusin varmistaa että näkyykö siellä mitään..Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:Voi harmi. Vähän ohi aiheen mut kävitkö yksityisellä? Vai miten pääsee noin aikasin ultraan? Onko se niin ettei ne oikein noilla viikoilla oikeesti näe kovin kummoista..Kun tosiaan sen et on raskaana..
Toivotaan et kaikki on niinku pitää! Itekki raskaana rv6+1
Ja olisin sen sykkeen edes halunnut tietää et näkyikö se, mut enpä sitten tiedä sitäkään!
Ihan täysin outo reissu ja outo lääkäri ja harmittaa ja pelottaa ja ärsyttää.
sun olis pitänyt sanoa sille. ja vaatia uusintakäynti, kun ei nuo mitään halpoja reissuja ole. ja antaa palautetta jos toinen noin tumpelo oli.
Siis tää oli yksityinen!!Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Oisko sulla varaa käydä ykistyisellä.. mä kävin rv 7. Tk.ssä eivät löytäneet mitään kohdusta sillon.
sehän kävi yksityiselläAlkuperäinen kirjoittaja Saara:Oisko sulla varaa käydä ykistyisellä.. mä kävin rv 7. Tk.ssä eivät löytäneet mitään kohdusta sillon.