Todella tympeä käynti ultrassa

oliko sisäultra? kuulostaa kyl oudolta jos on, ihan siks kysyn kun täällä tehdään ultria vaan päältä ja mulla kuopus näkyi vasta rv12!!! jouduin sit äitipolille lasketun ajan tarkastukseen kun eivät saaneet enää mitattua sikiötä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
oliko sisäultra? kuulostaa kyl oudolta jos on, ihan siks kysyn kun täällä tehdään ultria vaan päältä ja mulla kuopus näkyi vasta rv12!!! jouduin sit äitipolille lasketun ajan tarkastukseen kun eivät saaneet enää mitattua sikiötä..
mulla tehtiin eka ultra sillo rv 12 alakautta ja nyt tossa edellisessä raskaudessa kaikki 4. alakautta ennenkuin todettiin km.
 
Ällä
Lääkärin mukaan (perinatalogiaan erikoistunut) varmin tulos alkuraskaudesta saadaan 9. raskausviikolla.

Itsekin tätä aikoinani kuumeisesti odottelin, mutta jaksoin sinnitellä tuonne 9. vkoon asti. Lääkäri sanoikin, että jos olisin tullut aiemmin, tulos olisi ollut epävarma.
Odottele muutama viikko ja mene uudestaan - saat varman vastauksen.

Niin, kävin yksityisellä, lääkäri oli todella pätevä ja laitteet hyvät.
 
mä lisään tähän että mulla tuli ennen 12 viikkoa vähän veristä vuotoa ja terkkarinhan laitteilla ei noilla viikoilla sydän ääntä kuulu. Ja olin tuolloin yläneellä vanhemman lapsen kanssa kuntoutusjaksolla joten mulla ei ollu mahdollisuutta sieltä mihkään muualle lähteä tutkimuksiin. No sitten vasta kun viikolla 12 päästiin np ultraan uskoin että masussa on elämää kun se näkyi mutta viikot ei täsmänny ja la siirtyi 3 viikkoa eteenpäin. Itsellä on todella epäsäännölliset kuukautiset.
 
pitää vaatia
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:
Voi harmi. Vähän ohi aiheen mut kävitkö yksityisellä? Vai miten pääsee noin aikasin ultraan? Onko se niin ettei ne oikein noilla viikoilla oikeesti näe kovin kummoista..Kun tosiaan sen et on raskaana..

Toivotaan et kaikki on niinku pitää! Itekki raskaana rv6+1
Siis juu kävin, 2 keskenmenoa takana ja halusin varmistaa että näkyykö siellä mitään..
Ja olisin sen sykkeen edes halunnut tietää et näkyikö se, mut enpä sitten tiedä sitäkään!
Ihan täysin outo reissu ja outo lääkäri ja harmittaa ja pelottaa ja ärsyttää.


sun olis pitänyt sanoa sille. ja vaatia uusintakäynti, kun ei nuo mitään halpoja reissuja ole. ja antaa palautetta jos toinen noin tumpelo oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitää vaatia:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu02:
Voi harmi. Vähän ohi aiheen mut kävitkö yksityisellä? Vai miten pääsee noin aikasin ultraan? Onko se niin ettei ne oikein noilla viikoilla oikeesti näe kovin kummoista..Kun tosiaan sen et on raskaana..

Toivotaan et kaikki on niinku pitää! Itekki raskaana rv6+1
Siis juu kävin, 2 keskenmenoa takana ja halusin varmistaa että näkyykö siellä mitään..
Ja olisin sen sykkeen edes halunnut tietää et näkyikö se, mut enpä sitten tiedä sitäkään!
Ihan täysin outo reissu ja outo lääkäri ja harmittaa ja pelottaa ja ärsyttää.


sun olis pitänyt sanoa sille. ja vaatia uusintakäynti, kun ei nuo mitään halpoja reissuja ole. ja antaa palautetta jos toinen noin tumpelo oli.
No kyllähän mä sanoin!
Ja oon ihan tosi huono valittamaan :ashamed:




Asiasta toiseen, noi raskauoireet on sitten vihdoin alkeneet.
Tai sunnuntaista asti olen ollut niin huonovointinen ettei järkeä, ja rinnatkin taas kipeet, joten kai siellä joku on :heart:
 

Yhteistyössä