Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mun
lääkärikään ei voi sille mitään jos ei alkio vastaa viikkoja se nyt on karu totuus. Viikolla 7+6 alkio on 1,5cm pitkä, joten sentin heittoa tuskin on sentään tullut, joten lääkäri ilmeisesti ei tiennyt mitään kun ei mieliksesi saanut alkiosta oikean kokoista viikkoihin. Tai sydämensykettä vielä varmaksi voinut todeta 5mm kokoisesta ihmisen alusta. Ultralaitteet ei välttämättä ole parhaasta päästä, mikäli olisit ollut oikeilla viikoilla olisi pitänyt jo varmaksi jotain nähdä, et ollut thats it. Ei lääkäri sille mitään mahda.
Mä en tajua mitä tää sua nyppii mut sama toi.
Mä en paljon ehtinyt siinä vinkua mistään kun se huitas välineensä mun sisää ja rupes huitomaan.
Jos sä näkusut ton kuvan, sä tajuisit miten toi on mitattu, ja jos sä oisit ollu siellä, sä tajuisit millainen lääkäri se oli.
Mä olen ollut lääkäreillä jotka on hyviä ja niillä jotka ei ole, jos mä en koe saavani hyvää palvelua ni totta hitossa mä sanon siitä!
Yhan yleisillä lekureilla hyväksyisin tonkin.
Jos lääkäri joutuu multa kysymään mitä mä näen ja mitä mä veikkaan kun ei itse näe/viitsi katsoa mitä se ei tehnytkään kun pikasen vilauksen ni kyllä mä valitan, se ei ole sulta pois mut jos asiaan perehtyminen tuo sulle tyydytyksentunteen ni kiva olla avuksi!