Todella nolo kysymys raskaustestin tekemisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oumai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oumai

Vieras
Olen tilannu netistä kasan raskaustestejä jotka saapuvat huomenna postissa. Posti tulee meille 11-13 välillä. Nyt se nolo kysymys...Voinko pissiä aamulla kun herätään (n.klo8) kippoon ja tehdä testin heti kun posti tulee? vai pitääkö virtsan olla tuoretta? :D

No eikö sen voi tehdä tuoreesta pissistä, kun ne testit tulee? Itse tein ainakin raskaana ollessani ihan illalla testin. Siis silloin kun en vielä tiennyt olevani raskaana.:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikö sen voi tehdä tuoreesta pissistä, kun ne testit tulee? Itse tein ainakin raskaana ollessani ihan illalla testin. Siis silloin kun en vielä tiennyt olevani raskaana.:D

Joo mutta siis mun on todella vaikea olla pissaamatta monta tuntia, siksi mieluiten aamupissasta.

Tiedän ton kärsimättömän tunteen ap! :) mielestäni joskus itekin googlettelin samaa asiaa ja jossakin luki, että tunnissa pitäisi viedä esim. tk:hon testattavaksi pissa..

Jäi vaivaamaan ja katselin netistä.

"Mihin vuorokauden aikaan tahansa otettu virtsanäyte soveltuu raskauden testaamiseen mutta ensimmäinen virtsa aamulla on paras vaihtoehto koska siinä on korkein HCG-pitoisuus."

Toivotaan positiivista tulosta :)

:D

Jospa pissailet aamulla ihan normaaliin tapaan,ja sen jälkeen sitten pidättelet sen n.3h ja odotat sitä postia saapuvaksi,tee testi sitten siitä pissasta.
Testit on kyllä jo niin hyviä et ei tarvii aamupissasta tehdä.,

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Tai pissaat aamulla kippoon, ja kippo jää/kylmäkaappiin. Itellä ainakin kun joskus piti viedä iltavirtsanäyte niin ohjeistivat labrassa pistämään kylmään.

..ja äijä juo aamulla vähän omenamehua;)

Yhteistyössä