TJOTTAILEEKO kukaan muu täällä?

Eli olin jo tuolla viikon 15 pinossa eikä menkkoja kyllä vieläkään näy......Mutta Ovulaatiotestit annoin ystävälleni ja meillä on myös sellainen kesä edessä,että mieheni on paljon poissa kotoa työn puolesta.Joten siirryn (ja oikein mielelläni turhia stressailematta) TJOTTAILIJOIHIN, eli tulee jos on tullakseen :wave: Olisi mukava saada seuraa ja iloita sitten ylläreistä eli mahdollisista plussista yhdessä jossain vaiheessa:ensi kuussa ,syyskuussa tai vaikkapa jouluaattona :xmas:

Kiertoja ja testauspäiviä sen kummemmin laskeskelematta.

Kassu ja viides ihanainen toiveissa :heart:
 
mut etkös sie kassu jo saanu haamua ainaskii? :eek: näi mä ainaskii ymmärsin...

Mut mie tääl tjottailen :wave: ku km takana iha vähä aika sit (alkoi sillo 1.4) ni ei oo samanmoista innostusta yrittämiseen.. mut josko sit loppukierrosta olis siltiki :D
 
Täällä palstan taustailija ilmoittautuu joukkoon :wave: . Olen seuraillut tätä vauvakuume -palstaa, mutta en haluaisi minäkään ryhtyä päiviä laskeskelemaan ja kamalasti vatvomaan olotiloja, toinen lapsi on meillekin tervetullut sitten jos on tullakseen :) .

Minulla pco-tausta, joten kierto on mitä lystää. Syksyllä syntyneen esikoisen jälkeen on ihan peräti yhdet menkat olleet!
 
Kassu, minun esikoiseni syntyi viime elokuussa. Milloin ensimmäiset (ja ainoat) menkkasi olivat? Minulla oli tammikuun alussa yhdet menkat, mutta nyt ei sitten ole koko keväänä mitään kuulunut. Toivon että kuukutisten temppuilu johtuisi imettämisestä. Nykyään imetyskerrat ovat enää tosi harvassa, eivät edes jokapäiväisiä. Jospa kuukutisetkin sieltä sitten pikkuhiljaa palautuisivat :) .

miracle
, pahoittelut keskenmenosta :hug: . Onko teillä ensimmäinen toiveissa?
 
Jep!
Eipä oikein voi sanoa varsinaiseksi yrittämiseksi kun tuo miehen työalueena on koko maailma, niin välillä menee aikaa ettei miehestä näy pilkahdustakaan...
Eli ilman ehkäisyä vaan mennään ja toivotaan parasta..
Tosin turha väittää ettenkö jännäilisi ja päiviä joskus laskeskelisi.. tosin ne kierrot vetelee huimia kymmenlukuja ja pitäis iha gynelle asti päästä huomenna..
 
Minäkin täällä olen asenteella, jos tulee, niin tulee. Kahden km:n jälkeen en jaksa enää stressata tai oikeestaan toivoakaan mitään. Olen iloinen, jos lapsi syliin saadaan, jos ei niin olen tietenkin pettynyt, mutta life goes on.
Kaunista kevättä meille kaikille B) .
 
Vasta maaliskuussa oli ekat menkat.Mutta en imetä enää ollenkaan.Tietenkin kierto voi olla näin "aluksi" epäsäännöllinen,mutta mieluummin ottaisin ne kaksi viivaa tai menkat:tietäisi missä mennään.
 
Näin "pitkäkiertolaisena" opin esikoista haaveillessa sen että maltti on valttia testailussa. Liian monta kertaa ehdin pettyä (yritystä oli 7kk ennen tärppiä) kun minäkin parhaimmillaan testailin joka aamu. Laittelin kassu sulle tuonne myöhäinen ovis -topiciinkin juttua aiheesta. Onkos sulla muuten ollut muiden lasten imetyksen lopettamisen jälkeen kierto heti säännöllinen?

Mivi ja mymmyryy, kiva että saadaan pinoon seuraa! :wave:
 
kassu Tulin kurkkaamaan miten sulla menee..? Mä täällä synkistelen tädin kanssa kolmatta päivää. :( Aika lannistunu olo, mut kyl sitä jo miettii vähän seuraavaa ovisaikaa, et millä sen bongais tän heilahduksen jälkeen.. Sulla siis negaa aina vaan? :headwall:
 
Talvitie kiitokset tervehdyksestä :flower: .
Tää palsta on tökkinyt mulla eilisillasta lähtien. Tuli jo vähän vieroitusoireita, kun ei voinut täällä roikkua :ashamed: . Tosta testailusta ajattelin, että seuraavan kerran testaan vasta sitten, kun kk myöhässä jo pari kuukautta, en testaa aikasemmin :LOL: :LOL: :LOL: . Eli todellisuudessa testaan jo heti kun päivän myöhässä.... :headwall: :headwall: :headwall: .
 
Heips!
Kävin tuossa gyneltä "vastaanottamassa" pco -diagnoosin, joten meiltä loppui sitten se tjottailu kuin seinään.. Nyt clomit+terot käytössä ja täts it...
Joudun siis heipattamaan teille het näin alkuun.

Mukavaa kevättä kaikille rennosti ottaville :) :wave:
 
Heippis! Voisin liittyä TJOTtailijoihin. =)
Vauvakuume ja pikkunyytin kaipuu on kauhia, mutta mitään "erikoiskeinoja" ei ole käytössä ja pupuillaankin vaan silloin kun pupuiluttaa. Tärppi tulee sitten kun tulee.
Taustaa senverran, että pillerit lopetin 10/06 ja eka plussa pärähti testiin 10/07, mutta raskaus kesketytyi sitten heti alkuunsa. En tiedä millä viikoilla, kun oli niin epäsäännöllinen kierto, oireita kuitenkin ehti olemaan noin viikon verran. 12/07 luulin taasen olevani raskaana, plussatesti labrassakin tehtiin, mutta sitten aloi taas vuoto. Lääkärissä selvisi, että en odes ollut raskaana, vaan km:stä oli jäänyt "tavaraa" kohtuun joka pitänyt hCG:tä yllä. Tämän jälkeen onkin sitten täti saapunut säännöllisin väliajoin, kierrot olleet 29-34 päivää. Vasemmassa munasarjassa huomattiin joskinlaista rakkulaisuutta, mutta nyt siis ainakin kierrot ollut paljon säännöllisempa, kun enne saattoi olla melkein 100 päivää. :/
Että näillä mennään. Toivottavasti tämä TJOT-ajattelu toisi tuloksia! ;)
 
voisin kanssa liittyä tjottailijoihin..
Koska meillä mennään kanssa tällä meiningillä..
Yritän vähän pysyä mukana missä vaiheessa kiertoa mennään.. Ja tiedän kuinka mones "yk" meillä menossa..
Mieheni kanssa päätettiin, että tulee jos on tullakseen.. Ei mitään yrittämällä yrittämistä.. Ei sovi meille.. Varsinkaan kun välillä tuntuu ettei edes nähdä koskaan, kun tehdään molemmat vuorotyötä ja nyt onkin muutto edessä parin viikon päästä...

KP
*muokattu*
 

Yhteistyössä