V vieras Vieras 10.06.2007 #1 Onko ketään, joka tietäis moneltako tivoli aukeaa tänään ja moneenko asti on auki?
V vieras Vieras 10.06.2007 #4 ku lapset on vieressä ja olisivat nähneet tivolin kuvan ja vinkumisesta ei tulis loppua. En siis halua, et tietävät, että EHKÄ saatettais tänään mennä sinne. Eivät kumminkaan osaa lukea, niin tätä kautta ei paljastuis asia.
ku lapset on vieressä ja olisivat nähneet tivolin kuvan ja vinkumisesta ei tulis loppua. En siis halua, et tietävät, että EHKÄ saatettais tänään mennä sinne. Eivät kumminkaan osaa lukea, niin tätä kautta ei paljastuis asia.