Moneen asti auki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos. Ehdin siis hyvin. Meillä on syömässä 6 ihmistä joista 4 on täysi-ikäisiä ja sitten 17v ( joka saa halutessaan vähän viiniä) ja 15v joten eipä meillä tuosta yhdestä viinistä paljoa nenää kohti tule
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25287069:
eikös ne nyt ihan normaalisti lie auki. en tiedä. en ole käynyt. meillä kun ei sen kaupan palveluja jouluna tarvita

älä viitsi tulla jeesustelemaan sitten jos kerta asia ei sinua kosketa. Ei ketään kiinnosta juotteko te ruokanne kanssa viiniä vai maitoa.
 

Yhteistyössä