A
apap
Vieras
mitähän ruokaa tekis, että kauppaan menisi mahdollisimman vähän rahaa? ehdotuksia. kuitenkin monipuolista, mutta edullista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:Broilerin koipia ja riisiä uunissa
Laita uunivuoan pohjalle riisiä paljonko sitä ohjeen mukaan syötte, päälle koivet ja pari desiä vettä. Uuniin hautumaan pariinsataan asteeseen tunniksi ja se on siinä. Ne koivet ei ole kovin kalliita ja niitä on niitä joku kolme neljä (?) kappaletta siinä paketissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:osta hernepussi ja tee itte keittoa. tulee iso satsi ja on halpaa. kananmunat ovat edullisia. makaroonivelli on hyvää ja halpaa. samoin maitopotut.
Alkuperäinen kirjoittaja cas:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:osta hernepussi ja tee itte keittoa. tulee iso satsi ja on halpaa. kananmunat ovat edullisia. makaroonivelli on hyvää ja halpaa. samoin maitopotut.
täs on oikeesti halvat vaihtarit
Alkuperäinen kirjoittaja Risottooooooooooooo:Jos haluatte minun risotto-ohjeeni, jonka opin eräästä italialaisesta kokkiohjelmasta, voin sen näpytellä tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Risottooooooooooooo:Tässä pieni vinkki jokaiselle. Opetelkaa tekemään oikein kunnollinen italialainen risottopohja, johon tarvitaan riisiä (puuroriisi on tähän tarkoitukseen erittäin hyvä), kanalientä, rosmariinia (kuivattu käy hyvin), balsamiviinietikkaa (ei pakollinen, mutta antaa hyvää makua), mustapippuria, valko- ja tavissipulia ja parmesanjuustoraastetta. Kyseiset ainekset ovat sellaisia, joita meillä on aina ja tuosta saa ihan älyttömän maukkaan pula-aika-aterian. Minä teen itse asiassa tuota myöskin krapulapäivänä, kun tekee mieli jotain maukasta ja suolaista
Mutta tuohonhan voi sitten, jos on rahaa, lisätä esim. kanaa, pekonia jne. mutta menee todellakin ilmankin!!! Jos haluatte minun risotto-ohjeeni, jonka opin eräästä italialaisesta kokkiohjelmasta, voin sen näpytellä tänne.
'Alkuperäinen kirjoittaja bdt:keitetyt uudet perunat menee aikuisille melkein sellaisenaan
Joopa joo, löytyykö vinkkejä kun on 9 henkinen perhe ja 50€ rahaa viikko olis viel elettävä??? Alkaa meinaan vitsit oleen vähissä!!!! kertokaa ihmeessä, ton hernekeiton kyl tiedän ja sekin tehää itse!