M Minniina Jäsen 03.07.2006 460 0 16 02.07.2007 #1 Tuliko mun laittamani yv sitä kouluasiaa koskien? Mulla kone tilttas just kun koitin sitä lähettää ja en tiedä hävisikö se viesti jonnekin..
Tuliko mun laittamani yv sitä kouluasiaa koskien? Mulla kone tilttas just kun koitin sitä lähettää ja en tiedä hävisikö se viesti jonnekin..
T The titityy Vieras 02.07.2007 #2 Tuli kyllä. Kiitos viestistä. :hug: Mulla aina kestää vastata mutta olipa tosi kiva tietää tilanne, meinaan toimia sen suhteen. =)
Tuli kyllä. Kiitos viestistä. :hug: Mulla aina kestää vastata mutta olipa tosi kiva tietää tilanne, meinaan toimia sen suhteen. =)
M Minniina Jäsen 03.07.2006 460 0 16 02.07.2007 #3 Hyvä homma =) . Tulit heti mieleeni kun näin sen ilmotuksen =) .
T The titityy Vieras 02.07.2007 #4 Kiva kun hoksasit ja muistit minut! Mulle ei Kalevaa tule ja en tiedä tilanteista. Käynkin työkkärin sivuilla katsomassa tilanteen. Kiitos tosi paljon. :flower:
Kiva kun hoksasit ja muistit minut! Mulle ei Kalevaa tule ja en tiedä tilanteista. Käynkin työkkärin sivuilla katsomassa tilanteen. Kiitos tosi paljon. :flower: