Meilläkin fanitetaan Ti-Ti Nallea. Tyttö ihastui siihen jo alle vuoden iässä, ja pojankin harvaan sanavarastoon kuuluu nykyään "titi".
Meillä on vhs-kasetteja vaikka kuinka paljon, ainoa ongelma on vain se, ettei meillä oo enää videoita

. Dvd-levyjäkin on muutamia, samoin cd-levyjä, ja kirppislöytö kasetteja.
Löytyy kahdet Ti-Ti lakanat, Ti-Ti paitoja muutama, Ti-Ti pipo. Kirjoja on kaksi, palapelejä samoin. Värityskirja löytyy. Pehmoleluina on Ti-Ti, Tau, Tiri, äitinalle ja isänalle. On Ti-Ti taulu seinällä ja magneetit jääkaapin ovessa. Keittiön hyllyllä on Ti-Ti Nallen xylitol-purkkaa.
Ti-Ti Nallen talossa ollaan käyty, ja kaksi kertaa konsertissa. Lisäksi Riitta ja nallet on nähty pariin kertaan Citymarketissa keikalla.
Mä tykkään siitä, että mun lapset fanittaa Ti-Ti Nallea. Mielummin sitä, kuin jotain kamalia Prätkähiiriä yms joita monen kaverin lapsi katsoo. Riitasta mulla on todella myönteinen kuva, hän vaikuttaa tosi mukavalta, ja on aina jutellut tosi kivasti meidän tytölle. Jopa silloin kun tyttö bongasi Riitan Hesburgerissa, ja ryntäsi (en edes ehtinyt estelemään kun tyttö häipyi niin vikkelään) kysymään Riitalta missä nallet on =). Kesken ruokailun

:ashamed:.