titi nalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokki

Vieras
Keiden lapset tykkää siitä? Onko ostettu Titi nalle tuotteita? Mitä mietä ootte siitä ja Riitasta? Meidän tyttö on aivan innokas titi fani ja pari videota löytyy :)

täällä myös yksi tyttö aivan titi-nallen lumoissa! Meiltä löytyy yksi dvd ja sitä pitäis sitten kuunnella joka ikinin päivä. Nyt ollaan onnistuttu kyllä vähentään, onneks. Itsellä alkaa pikkuhiljaa mennä hermot siihen tekopirteyteen...

Meillä on 2 titinalle pehmoa ja kovassa käytössä on... cd:itä on useita ja DVD:t on kaikki tähän mennessä julkaistut. Sit on värityskirjaa ym... Haluisin vielä ne petivaatteet tytölle! Tyttö lauleskelee itsekseenkin välillä niitä lauluja... :)

Meillä poika 4v5kk ja tyttö 2v1kk armottomia titi-faneja. Ja voi että sitä on surtu, kun odotettu konserttikiertue jää pitämättä ja liput oli varattuna eturiviin. Titi-dvd:t pyörii päivittäin. Kesän kohokohta oli titi-talossa käynti, ja onneksi siellä pääsimme kesäkonserttiinkin. Riitasta jäi oikein positiivinen kuva talossa vieraillessamme.

mä oon ollu titi fani jo yli 10 vuotta, ihan lapsesta saakka ja oon ny jo aikuinen. Mulkin oli liput konserttiin, mut se sit peruuntui. Mut kiertuehan on ens syksyl. Mul on paljon Titi tuotteita ja oon käyny yli 40 konsertis ja kymmeniä kertoja Titi talol :9

Meilläkin fanitetaan Ti-Ti Nallea. Tyttö ihastui siihen jo alle vuoden iässä, ja pojankin harvaan sanavarastoon kuuluu nykyään "titi".
Meillä on vhs-kasetteja vaikka kuinka paljon, ainoa ongelma on vain se, ettei meillä oo enää videoita :D. Dvd-levyjäkin on muutamia, samoin cd-levyjä, ja kirppislöytö kasetteja.
Löytyy kahdet Ti-Ti lakanat, Ti-Ti paitoja muutama, Ti-Ti pipo. Kirjoja on kaksi, palapelejä samoin. Värityskirja löytyy. Pehmoleluina on Ti-Ti, Tau, Tiri, äitinalle ja isänalle. On Ti-Ti taulu seinällä ja magneetit jääkaapin ovessa. Keittiön hyllyllä on Ti-Ti Nallen xylitol-purkkaa.
Ti-Ti Nallen talossa ollaan käyty, ja kaksi kertaa konsertissa. Lisäksi Riitta ja nallet on nähty pariin kertaan Citymarketissa keikalla.
Mä tykkään siitä, että mun lapset fanittaa Ti-Ti Nallea. Mielummin sitä, kuin jotain kamalia Prätkähiiriä yms joita monen kaverin lapsi katsoo. Riitasta mulla on todella myönteinen kuva, hän vaikuttaa tosi mukavalta, ja on aina jutellut tosi kivasti meidän tytölle. Jopa silloin kun tyttö bongasi Riitan Hesburgerissa, ja ryntäsi (en edes ehtinyt estelemään kun tyttö häipyi niin vikkelään) kysymään Riitalta missä nallet on =). Kesken ruokailun :whistle: :ashamed:.