Tissivihlonnoista asiaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälpa mig
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälpa mig

Vieras
Mullon oikeassa tississä, tuossa kohtaa mihin kaarituki päättyy siis tissien väliin, niin tuntunu useita kuukausia tosi kova pistos, niin ku kuumaa paksua neulaa tungettas sisään. ei siis tunnu joka hetki vaan semmosina aaltoina.
Sama tuntuu joskus vasemmassakin, ei niin kovana ja paaaljon harvemmin.
Onko tuo ny ihan normaalia?
 
Lopeta kaarituellisten käyttö. Itse käytän vain todella harvoin. Tekevät ärsytystä, ainakin jos istuvat huonosti. Kokeile, sit lääkäriin kos jatkuu (ei silti tarvi olla vakavaa)
 

Yhteistyössä