Tissivihlonnoista asiaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Eilen jo kyselin asiaa mutta vastauksia ei oikeastaan tullut.


Mullon oikeassa tississä, tuossa kohtaa mihin kaarituki päättyy siis tissien väliin, niin tuntunu useita kuukausia tosi kova pistos, niin ku kuumaa paksua neulaa tungettas sisään. ei siis tunnu joka hetki vaan semmosina aaltoina.
Sama tuntuu joskus vasemmassakin, ei niin kovana ja paaaljon harvemmin.
Onko tuo ny ihan normaalia? Pistävä tunne ei siis tunnu ihon pinnassa vaan tissin sisällä. Vihlonta tuntuu myös tissejä tutkiessa kun painaa tiettyyn kohtaan.
 
Minulla oli ihan samanlaista ja ihan uutena oireena. Kävin mammossa ja ultrassa ja yhtään mitään ei löytynyt. Olin kerennyt miettimään jo vaikka ja mitä. Se vaan muuttuu tämä naisen kroppa ja rinnan vihlonnat ym. tuntemukset ovat hyvin tavallisia ja yleisiä. Käy oman mielenrauhasi vuoksi lääkärissä. :)
 

Similar threads

H
Viestiä
1
Luettu
201
X

Yhteistyössä