H
"hmmm"
Vieras
Eilen jo kyselin asiaa mutta vastauksia ei oikeastaan tullut.
Mullon oikeassa tississä, tuossa kohtaa mihin kaarituki päättyy siis tissien väliin, niin tuntunu useita kuukausia tosi kova pistos, niin ku kuumaa paksua neulaa tungettas sisään. ei siis tunnu joka hetki vaan semmosina aaltoina.
Sama tuntuu joskus vasemmassakin, ei niin kovana ja paaaljon harvemmin.
Onko tuo ny ihan normaalia? Pistävä tunne ei siis tunnu ihon pinnassa vaan tissin sisällä. Vihlonta tuntuu myös tissejä tutkiessa kun painaa tiettyyn kohtaan.
Mullon oikeassa tississä, tuossa kohtaa mihin kaarituki päättyy siis tissien väliin, niin tuntunu useita kuukausia tosi kova pistos, niin ku kuumaa paksua neulaa tungettas sisään. ei siis tunnu joka hetki vaan semmosina aaltoina.
Sama tuntuu joskus vasemmassakin, ei niin kovana ja paaaljon harvemmin.
Onko tuo ny ihan normaalia? Pistävä tunne ei siis tunnu ihon pinnassa vaan tissin sisällä. Vihlonta tuntuu myös tissejä tutkiessa kun painaa tiettyyn kohtaan.