Tissitön nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä olen käynyt katsomassa onko tähän tullut mielipiteitä ja nyt ajattelin vuorostaan taas jatkaa koska kommenttien perusteella ei minua edelleenkään ymmärretä.
Eikai kukaan pystyisi elämään sellaisessa vartalossa jota muut haukkuu? Esim minun kohdalla aina tulee haukkuja että " oot pojan näköinen ", vaikka minulla on pitkä tukka, meikkaan ym. Joten tuo kommentti tulee puhtaasti siitä että olen lauta. Tuo kommentti on tullut monta kertaa, ja miehet ei minusta kiinnostu juuri sen takia kun ei ole rintoja. Jos baarissa tai joku muu esimerkki missä tapaa paljon muita ihmisiä, olen ystäväni kanssa (naispuolinen) niin häntä kyllä tullaan jututtamaan jne koska hänellä on naiselle kuuluvat muodot. Minulle on sanottu jopa että koska en omista rintoja niin olen kehitysvammainen. Tuollaiset asiat on tosi raskaita, en voi sille itse mitään ja ei ole rahaa suurentaa rintoja. Monesti on mieli ollut niin maassa että on käynyt mielessä että en ole minkään arvoinen ilman minkäänlaisia rintoja ja olisi parempi lähteä pois tästä maailmasta ja jättää tämä paikka rintoja omistaville. Minua ei millään tavalla arvosteta, mutta sellaiset joilla on rinnat niin niille kyllä aina jutellaan ja avataan ovia, yleisesti ottaen ollaan kohteliaita. Minua ei edes huomata. Kommentti " on se kaunis mutta ei ole tissejä" on tullut myös monesti vastaan. Jos ei ole suoraan joku sanonut niin se on kiertänyt jonkun kautta minulle. Todella harvoin pystyn edes viettämään aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa koska alkaa masentaa kun he näyttävät niin hyvältä kaikissa vaatteissa koska ne ei roiku heidän päällä, ja he pystyvät käyttämään hyvännäköisiä alusvaatteita, minulle sellaisia ei pystyisi laittamaan koska ei ole mitään täytettä yläosassa, näyttäisi siltä että miespuolinen olisi pukenut rintaliivit ylleen. Eli koko pointti oli tässä se että olen hyvin yksinäinen tässä maailmassa rinnattomuuteni takia. Ja joku oli kysynyt että tupakoinko, en tupakoi enkä ole ikinä tupakoinut. Olen normaalipainoinen, joskus ollut vähän pulleampikin n + 15 kg eikä rinnattomuus muuttunut yhtään parempaan suuntaan siltikään. Vielä pahempaa tästä tekee se että minulla on kaikista huonoin naisvartalotyyppi mitä voi olla, eli leveät hartiat ja kapea lantio. Muistuttaa vähän V kirjainta. Tällaiselle vartalotyypille sopisi aika isotkin rinnat, jos saisin itse päättää niin laittaisin 80 D. Tällä hetkellä on niin pieni koko että ei pysty mittasuhteissa määrittää. Olen nainen pikkutytön vartalossa. Täytyy jatkaa vain toivomista että voittaisi sen verran rahaa lotossa että pääsisin siihen suurennusleikkaukseen. Tai sitten hyväksyä se että elän koko elämäni ilman ihmisiä ympärilläni rinnattomuuteni takia.
-Ap
Kuule, oletko kertaakaan käynyt juttelemassa tästä lääkärissä? Jotkut naiset kärsivät kehityshäiriöstä, jolloin rinnat jäävät hyvin pieniksi, joko AA-kuppiin tai vieläkin pienemmiksi. Sillä taitaa olla jokin diagnoosinimikin, mutta en ole varma. Suosittelen lämpimästi juttelemaan jollekin lääkärille asiasta, koska sinua voidaan auttaa sairausperusteisella esteettisellä kirurgialla, jolloin menee vain julkisella poliklinikkamaksut ja siedettävä toimenpidemaksu.
Kieltämättä epäilen vähän, että liioittelet kuitenkin rinnattomuuttasi. AA-kuppikin on rinnan koko, eikä sitä tarvitse hävetä. Anna haukkujen mennä ohi korviesi, koska niin kuin mieskään ei voi kalunsa koolle mitään, niin ei myöskään nainen voi rintojensa koolle mitään. Mua niin suututtaa sun puolesta sellaiset, jotka ovat sinua jotenkin haukkuneet, Se on alhaista ja kertoo ainoastaan haukkujasta itsestään.

Pikkunainen46

Kokemuksesta sanon, että pienirintaiset naiset jopa aivan tissittömät.ovat kiihottavia. Johtuu siitä , että he ovat hyvin aktiivisia antamaan alapäätään hyväiltäviksi. Siis paljon anteliaampia kuin isorintaiset naiset. Pienissä tisseissä on tuntohermoja kienellä alalla enemmän joten kiihottuminen on nopeaa. Voi kun vielä saisi pienirintaisen vällyjen alle.

Kokemukseni tissittömästä 23 vuotiaasta naisesta. Tissi oli pienet tai oikeastaan pelkän nännit. Mutta alapää oli sitäkin kehittyneempi ja kiihkoa täynnä. Oli panorikas yö muistan sen aina.

Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?

kiihottuisin jos on ihan pienet.
Olisi mukava tutustua

Älä huoli, ei kaikilla ole isoja rintoja tai isoja mitään. Itselläni on suhteellisen pienet rinnat verrattuna muuhun vartaloon. Perse on iso, reidet on paksut ja lanteet on leveät, mut rinnat ovat yllättäen aika pienet. Eli ei kaikilla oo kaikkea vaik haluaisikin. T Teija

Olen 69v mies. Ensimmäinen varsinainen tyttöystäväväni, jonka kanssa menetin poikuuteni, oli ap:n kuvauksen mukainen, vain nännit ja nännipihat. Kun niitä vähän hyväili, oli pillu nopeasti tulvivan märkä. Se johti ihanaan nuolemisen ja naimiseen. Meillä oli ihana 5 vuotta, kunnes hän lähti stipendiaatiksi Yhdysvaltoihin. Sitten riiasin useita naisia pieni- ja isorintaisia. Aviossa olin todella isorintaisen kanssa. Kokemus kaikista n. 30:stä naisesta oli, että pienirintaiset naiset kiihottuvat nopeimmin. Kun nännistä pilluun matkalla ei ole ylimääräistä rasvaa, viesti kulkee nopeimmin. Jos olisin vielä nuori mies, etsisin vain pienirintaisia naisia.

Yhteistyössä