tissit pirun kipiät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ursula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ursula

Vieras
Onko kohtalotovereita? Rinnat on siis todella arat, pinkeät ja suorastaan helvetillisen kipeät. Mulla on pienet rinnat jotka ei mielestäni (eikä miehenkään...) ole mitenkään kasvaneet, lähinnä pingottuneet vaan. Kipua ei ole kauaa kerrallaan, mutta pari kertaa päivässä ehkä noin tunnin ajan aivan hirveää jomotusta. Tätä ollut nyt noin viikon. laskettu aika mulla on vasta syyskuun lopussa.
Eihän tää tietty mitään vakavaa kärsimystä ole, mutta ajattelin josko jollakulla olis kokemusta/vinkkejä voiko tilaansa jotenkin helpottaa? Tänään irvistelin töissä niin että taisivat vähän kummastella...

Moikkis!

Nyt löysit kohtalotoverin. Mulla laskettuaika lokakuun puolenvälin paikkeilla ja mulla ollut rinnat tosi kipeet ja arat tammikuun lopulta lähtien. Aina parkaisen tuskasta, kun mies yrittää koskettaa tai esim. yöllä kylkeä kääntäessä.

Muita oireita ei juuri ole ollut paitsi juuri nuo TOSI KIPEET TISSIT. =(

Kai tähän auttaisi tukevat liivit. Täytynee heti huomenna kävellä liivikauppaan ja satsata vähän parempiin hinkkiliiveihin.

Kuitenkin onnellista ja ihanaa odotusaikaa kipeistä rinnoista huolimatta. Kai se kipu on sen arvoista!!! =)

Yhteistyössä