Tyrsk Tää on niin hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja häikii;23891998:Ei pitäis olla liikaa vaadittu.. joillekin tosin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Ehkäpä sinun kannattaisi keskittyä omaan elämääsi eikä niin paljon kantaa huolta toisten ihmisten olkaimista ja alushousuista?Alkuperäinen kirjoittaja häikii;23891998:Ei pitäis olla liikaa vaadittu.. joillekin tosin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23892069:En mä niistä olkaimista piittaa, mutta alushousuja en tahdo nähdä minäkään.
Ja se mikä eritoten ottaa silmään, on se kun tavallisia housuja, jotka eivät ole matalavyötäröiset, hilataan alaspäin ja sitten ruikutetaan että nää roikkuu kummallisesti ja lahkeet on pitkät. Mikä tää pussi täällä haaroissa on? :O Gauheet housut- tee jotain........Nosta ne oikealle korkeudelle, mä sanon.
Tietyn ikähaarukan naiset kiskoo kaikki vanhojentanssipukunsa hameosasta ruveten lonkkaluille. :snotty:
Älä naura, mun asikaspalvelutilanteista suoraan kopsattu......
No haluanpa olla ihan hihattomissa paidoissa näin kesällä, on vilpoisampaa ja niistä kyllä väkisin näkyy olkaimet Ja sitten jos on hihat niin niissä tuppaa olemaan avarampi kaula-aukko ja sitten taas olkaimet pilkottaaEttekö tosiaan osaa ostaa paitoja, joista liivit ei näy alta?
kato niitähän ei saa käyttää kuin kotonano mut jos on naruolkaintoppi niin miten saat olkaimet piiloon? :O vai pitäskö sitte olla ostamatta sellaisia toppeja? :O
Minusta pitäisi, ne on hirveitä!no mut jos on naruolkaintoppi niin miten saat olkaimet piiloon? :O vai pitäskö sitte olla ostamatta sellaisia toppeja? :O
No sun päällä varmaan onkinMinusta pitäisi, ne on hirveitä!
no, turha siitä on alkaa väittelemään sen enempää jokaisella on oma makunsa!Minusta pitäisi, ne on hirveitä!
Häh? No eihän se nyt ole ollenkaan sama asia?Naruolkaintoppien alta pilkistävät tissiliivit on vähän sama asia, kuin että pukisitte housujenne päälle stringit.