Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häikii;23891998:
Ei pitäis olla liikaa vaadittu.. joillekin tosin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Tyrsk:) Tää on niin hauskaa:)
Pitäskös sitten olla ilman rintsikoita? Kaikille ei vaan käy ne olkaimettomat rintaliivit?

"shihtzu"
Ilman liivejä en voi olla ja haluan kuitenkin kulkea hihattomissakin paidoissa, joten jos olkaimet vilkkuu, niin antaa vilkkua. Ja jos alushousujen reuna näkyy, niin mitä se ketään haittaa, tosin harvemmin se minulla näkyy, mutta saattaa se joskus vilahtaa.

vai pitäisi sitä kulkea ilman rintaliivejä ja alushousuja. Näillä tisseillä rintaliivittömyys olisi kaameampi näky kuin ne vilkkuvat olkaimet :)

En mä niistä olkaimista piittaa, mutta alushousuja en tahdo nähdä minäkään.

Ja se mikä eritoten ottaa silmään, on se kun tavallisia housuja, jotka eivät ole matalavyötäröiset, hilataan alaspäin ja sitten ruikutetaan että nää roikkuu kummallisesti ja lahkeet on pitkät. Mikä tää pussi täällä haaroissa on? :O Gauheet housut- tee jotain........

Nosta ne oikealle korkeudelle, mä sanon. :rolleyes:

Tietyn ikähaarukan naiset kiskoo kaikki vanhojentanssipukunsa hameosasta ruveten lonkkaluille. :snotty:

Lunatic
[QUOTE="vieras";23892043]Tyrsk:) Tää on niin hauskaa:)
Pitäskös sitten olla ilman rintsikoita? Kaikille ei vaan käy ne olkaimettomat rintaliivit?[/QUOTE]

Ettekö tosiaan osaa ostaa paitoja, joista liivit ei näy alta?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23892069:
En mä niistä olkaimista piittaa, mutta alushousuja en tahdo nähdä minäkään.

Ja se mikä eritoten ottaa silmään, on se kun tavallisia housuja, jotka eivät ole matalavyötäröiset, hilataan alaspäin ja sitten ruikutetaan että nää roikkuu kummallisesti ja lahkeet on pitkät. Mikä tää pussi täällä haaroissa on? :O Gauheet housut- tee jotain........Nosta ne oikealle korkeudelle, mä sanon. :rolleyes:

Tietyn ikähaarukan naiset kiskoo kaikki vanhojentanssipukunsa hameosasta ruveten lonkkaluille. :snotty:
:LOL::LOL:

no mut jos on naruolkaintoppi niin miten saat olkaimet piiloon? :O vai pitäskö sitte olla ostamatta sellaisia toppeja? :O

*muoks, siis itse kyllä oon omasta sen verran tarkka että olkaimien tulee olla joko saman väriset kuin toppi tai sitten läpinäkyvät..

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
En minäkään tykkää tuosta näystä, että ne olkaimet tai alkkarit näkyy, mutta toisaalta ei se mun häpeäni ole, jos jollain ne näkyy. Jos itse välinpitämätön asian suhteen, niin ei se multa ole pois :) Se näyttää rumalta ja joskus jopa halvalta. Eikä se ketään ainakaan kaunista.

Ja sittenhän tuota näyttää itse huomattavasti paremmalta siinä vieressä, kun ei alusvaatteet näy :D

siis lisään vielä.. eli jos on valkoinen toppi ja alla punaset tissiliivit niin ei se mitää kaunista katsottavaa ole, mutta haittaako se oikeesti niin hirveesti jos on valkoinen toppi ja valkoiset rintsikat alla, eli olkaimetkin on valkoiset?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";23892132]En minäkään tykkää tuosta näystä, että ne olkaimet tai alkkarit näkyy, mutta toisaalta ei se mun häpeäni ole, jos jollain ne näkyy. Jos itse välinpitämätön asian suhteen, niin ei se multa ole pois :) Se näyttää rumalta ja joskus jopa halvalta. Eikä se ketään ainakaan kaunista.

Ja sittenhän tuota näyttää itse huomattavasti paremmalta siinä vieressä, kun ei alusvaatteet näy :D[/QUOTE]

No mun mielestä se ei näytä rumalta eikä "halvalta":) Mun mielestä se on ihan luonnollinen näky enkä välitä näkyykö itselläni tai näkyykö muilla, on niin paljon muuta tärkeämpää ajateltavaa:)

Yhteistyössä