tissikuva väärään numeroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja fgd:
Provo koska et katso lokitietoja?

välitystiedot ei ole käytössä ja mulla ei ole tallentunut lähetetyt viestit kun kansio täynnä.. kovasti koitan tutkia puhelinta mutta siellä on saapuneet, lähetetyt,lähtevät ja tallennetut viestit.. eli noista ei nyt oikein voi sitten löytää kaipaamaani tietoa..

siis mä kyllä olin melko varma että lähetin oikeaan numeroon, mutta koska lähetin sen kiireessä (piti mennä lapsen luokse) niin valitsin ilmeisesti turhan nopiaa sen numeron.. pidän todennäköisimpänä että viesti on mennyt sitten anopille kun samalla kirjaimella alkavat..
yleensä kyllä varmistan että on varmasti oikea numero, mutta ei...
jos hyvä tuuri on käynyt niin se viesti ei sitten oo vaan mennyt perille.. se olis ihan loistava tuuri

Mun puhelimesta löytyy valikosta loki. Siellä näkyy kaikki puhelut, viestien vastaanottajat jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Ehkä se viesti ei vaan oo menny perille miehes kännyyn.

yleensä jos viesti ei lähde mihinkään niin toi puhelin näyttää sen (siis näyttöön jää se logo näkyviin ja viesti näkyy lähtevissä..) ja mulla kun on paha tapa lähteä valikoista painamalla punaista luuria niin enpä stten jäänyt katselemaan siitä viestistä enää niitä tietoja :headwall:
pitää kysellä kohta uudelleen mieheltä että eikä kuva muka oikeasti ole sille tullut

yleensä jos viesti ei lähde mihinkään niin toi puhelin näyttää sen (siis näyttöön jää se logo näkyviin ja viesti näkyy lähtevissä..) ja mulla kun on paha tapa lähteä valikoista painamalla punaista luuria niin enpä stten jäänyt katselemaan siitä viestistä enää niitä tietoja :headwall:
pitää kysellä kohta uudelleen mieheltä että eikä kuva muka oikeasti ole sille tullut

Mulla on monesti käynyt niin, että mun puhelin kyllä lähettää viestin, mutta vastaanottaja ei saa sitä. Mihin lie jääny roikkumaan. Ehkä sun tissit seilaa jossain satelliitissa :D

:D
Mut hei, mun mies lähetti viime viikolla mulle kaks multimedia viestiä, koskaan ei tullut kuvta perille mutta kun sammutin viikko sen jälkeen puhelimenja avasin uudelleen, tuli 2 ilmoitusta että multimedia viestejä ei voitu toimittaa ja sen kännystä näki mitkä kuvat oli lähettänyt viestinä eli jotain vikaa vikaa vikaa, joko mun tai sen puhelimessa...

Mulla on monesti käynyt niin, että mun puhelin kyllä lähettää viestin, mutta vastaanottaja ei saa sitä. Mihin lie jääny roikkumaan. Ehkä sun tissit seilaa jossain satelliitissa :D

:laugh:

katos, loki löytyi ja sieltä paljastui että on todella lähtenyt väärään numeroon.. mutta onneksi, siis todella onneksi mennyt miehen toiseen numeroon.. ja puhelinkin on kotona eli voin poistaa sen viestin siitä ja lähettää miehelle uuden :)
juttelin siis miehen kanssa puhelimessa siksi kesti tämän päivitys

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
:D
Mut hei, mun mies lähetti viime viikolla mulle kaks multimedia viestiä, koskaan ei tullut kuvta perille mutta kun sammutin viikko sen jälkeen puhelimenja avasin uudelleen, tuli 2 ilmoitusta että multimedia viestejä ei voitu toimittaa ja sen kännystä näki mitkä kuvat oli lähettänyt viestinä eli jotain vikaa vikaa vikaa, joko mun tai sen puhelimessa...

mulla on tehnyt samaa, tai siis miehen viestit ei oo tullu perille mulle...
mutta osa on ollut ihan tavan tekstiviestejä..

Älä välitä....joskus seurustelun alkuaikoina mun mies otti vesselistään kuvan ja laittoi sen mulle viestinä Myöhemmin mä annoin sen kännykkäni mun isoveljelle ja mielestäni olin poistanut kaikki kuvat ja viestit....kunnes mun veljeltä tuli viesti jossa luki "TERSKA". Mä olin et "HÄ?" .Vastas että "Niin täällä viesteissä on kuva."

Olinko hiukan nolo, mut en niin nolo kuin mun mies....ovat meinaan työkavereita. Ei oo varmaan velipoika enää sen jälkeen voinut mun miestä katsoa miettimättä sitä kuvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
Älä välitä....joskus seurustelun alkuaikoina mun mies otti vesselistään kuvan ja laittoi sen mulle viestinä Myöhemmin mä annoin sen kännykkäni mun isoveljelle ja mielestäni olin poistanut kaikki kuvat ja viestit....kunnes mun veljeltä tuli viesti jossa luki "TERSKA". Mä olin et "HÄ?" .Vastas että "Niin täällä viesteissä on kuva."

Olinko hiukan nolo, mut en niin nolo kuin mun mies....ovat meinaan työkavereita. Ei oo varmaan velipoika enää sen jälkeen voinut mun miestä katsoa miettimättä sitä kuvaa :D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:D tää on kyllä melko paha :D

Tää oli paha :laugh: :laugh:

Yhteistyössä