tissikuva väärään numeroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
|O :headwall: :o :ashamed: :snotty:
piti miehelle lähettää kuvaviesti ja nyt se lähti väärään numeroon.. ei oo todellista.. mulla oli lähetetyt viestit kansio täynnä joten en voi edes tarkistaa et kenelle meni :o

Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Kännykän lokitiedoista viestien vastaanottajat, siellä pitäis näkyä ylimpänä se, kelle oot viimeksi viestinyt. :laugh:

ookke, täytyy katsoa jos löydän sieltä.. ihan super noloa tää kyllä on..
koska nuemron otin siis viimeksi käytetyistä, siel on mun ex anoppi, ex mies, oma mies, äiti ja 2 kaveria :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Noo.. vastaanottaja vaan aattelee, että sä kännissä mokailet :laugh:

Sattuuhan noita. Älä tunnusta, että on sun tissit, jos ei kuvassa näy naama :saint:

no paha tilanne on jos meni exälle.. viestin teksti kun oli.. noh.. voihan paska :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Shit ! Älä välitä, vuoden päästä jo naurat asialle.
Muuten, tiedän melkein tunteen.

sinäkös mulle sitten viimekesänä semmosen kuvan lähetit. kun en tuntenu lähettäjää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fgd:
Provo koska et katso lokitietoja?

välitystiedot ei ole käytössä ja mulla ei ole tallentunut lähetetyt viestit kun kansio täynnä.. kovasti koitan tutkia puhelinta mutta siellä on saapuneet, lähetetyt,lähtevät ja tallennetut viestit.. eli noista ei nyt oikein voi sitten löytää kaipaamaani tietoa..

siis mä kyllä olin melko varma että lähetin oikeaan numeroon, mutta koska lähetin sen kiireessä (piti mennä lapsen luokse) niin valitsin ilmeisesti turhan nopiaa sen numeron.. pidän todennäköisimpänä että viesti on mennyt sitten anopille kun samalla kirjaimella alkavat..
yleensä kyllä varmistan että on varmasti oikea numero, mutta ei...
jos hyvä tuuri on käynyt niin se viesti ei sitten oo vaan mennyt perille.. se olis ihan loistava tuuri

Yhteistyössä