tissien koko raskauden/ imetyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäpä vain

Vieras
Miten on, jos kuppi-koko kasvaa raskauden ja imetyksen aikana, niin palautuuko se imetyksen loputtua siihen mitä se oli ennen raskautta?
Varmaankin tyhmä kysymys, mutta tyhmän pitää kysyä :)

siis rinnathan täyttyvät maidolla raskauden/imetyksen aikana, tietenkin ne ovat silloin isommat ja riippuu ihan ihmisestä tuo minkä kokoiset ovat sitten imetyksen jälkeen.

kahden raskauden ja imetyksen jäljiltä kenties hieman pienemmät kuin ennen lapsia. Ja mietinkin kuinka tälläinen max b-kupin rinta on kuitenkin riipputissi?!?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
siis rinnathan täyttyvät maidolla raskauden/imetyksen aikana, tietenkin ne ovat silloin isommat ja riippuu ihan ihmisestä tuo minkä kokoiset ovat sitten imetyksen jälkeen.

Mulla ei rinnat kasvaneet kummankaan raskauden aikana, kun eivät täyttyneet maidolla... Näinollen en siis voinut imettääkkään. Olen jotenkin viallinen. Onko ketään muuta, kenelle olisi käynyt näin? Kun tuntuu, että kaikki vaan alkavat imettää ja maitoa senkun tulee. Ei osanneet hoitajatkaan sanoa, mistä voisi johtua.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mulla ei rinnat kasvaneet kummankaan raskauden aikana, kun eivät täyttyneet maidolla... Näinollen en siis voinut imettääkkään. Olen jotenkin viallinen. Onko ketään muuta, kenelle olisi käynyt näin? Kun tuntuu, että kaikki vaan alkavat imettää ja maitoa senkun tulee. Ei osanneet hoitajatkaan sanoa, mistä voisi johtua.

voi harmi. itselläni maitoa tuli melko niukasti esikoisen aikaan ja tuntuu että ystävillä oikein valunut liikakin, saa nyt nähdä toisen raskauden aikana. etkä ole viallinen höpö höpö, lapsi tässäkin on tärkein ja sen olet lahjana saanut :)

Mulla ollut aina b-kuppi ja esikoiselta jo kasvoi kooksi c-kuppi ja nyt kuopus 7kk ja sama c-kuppi edelleen eikä kyllä ole mitään toivoa että muuttuisi pienemmäksi tämä koko :(

saanu joka raskauden ja imetyksen lopettamisen jälkeen olla ostamassa isompaa ku jostain ihmeen syystä tuntuu vaan kasvavan ja vaikka nytkin olen laihtunut 10kg niin siitäkään huolimatta kuppikoko ei ole pienentynyt ja ei haittais vaik vähän pieneniskin

Äläpäs taas yleistä! :)
On niitäkin joilla rinnat eivät kasva lainkaan raskausaikana ja maitoa ei tule raskauden jälkeenkään!

Joten muistetaan taas että KAIKKI OVAT ERILAISIA!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä teet sillä tiedolla jotain kiksejäkö :O

Joo mistäs arvasit, ett ihan kipeet kiksit saan tiedosta...hei haloo!!!

Ihan vaan kysyin uteliaisuuttani, kun olen raskaana ja kuppi-koko on kasvanut ja kun en ole mistään kyseistä tietoa lukenut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Äläpäs taas yleistä! :)
On niitäkin joilla rinnat eivät kasva lainkaan raskausaikana ja maitoa ei tule raskauden jälkeenkään!

Joten muistetaan taas että KAIKKI OVAT ERILAISIA!!!!

:o "eläpäs taas yleistä" TAAS??? no jos sulle tulee yhtään parempi mieli niin tuo oli vaikka mun kokemukseni!

Alkuperäinen kirjoittaja a-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Kutistu todella imetyksen lopettamisen jälkeen. Vanhat rintsikat on puolet tyhjää täynnä :/

Hups. Lähti liian ajoissa. Mutta samoin kävi mulle. Tosin osa tavan rintsikoista oli imetyksen lopulla käytössä ja venyivät siinä. Silti on vissi ero. Nyt ei ole rintoja nimeksikään :/ Ennen riippu mallista oliko a vai b koko sopiva, nykyjään meinaa kaikki olla suuria.

Mulla kasvo ekan raskauden aikana ja jäi siihen (ei onneks sentään jääny imetysaikojen kokoisiksi!!! :D ) ja nyt on taas kasvanu ja MÄ EN HALUA ETTÄ NÄÄ JÄÄ TÄMMÖISIKSI! |O :'( Ja miltä nää näyttää imetysaikana?? Enhän mä kehtaa liikkua julkisilla paikoilla :ashamed:

Yhteistyössä