Tissien koko raskauden/imetyksen jälkeen; muuttuuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liiveilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liiveilijä

Vieras
Nyt siis raskauden ja imetyksen myötä rinnat kasvanu kuppikoolla. Mahtaako koko jäädä nyt tähän vai kutistuuko nää vielä takas entiseen? Ei viittis kauheesti uusia liivejä shoppailla jos tää koko nyt tästä vielä vaihtuu.. Imetän siis yhä osittain.

Pakko vaan todeta, et ihan järkyiks meni, vaikka mulla aika pienet rinnat. Roikkuvat ja "tyhjät". Onneksi taas olen onnellisesti raskaana, ja tissit paljon paremman näköiset:)

Mulla oli heti vauvan synnytyä c-kuppi. Laihduin imettäessä aika paljon ja sit kun lopetin imetyksen palas rinnat samanlaisiks, kun olivat 11 vuotiaana! :( Yhyhyyy... Mut nyt taas raskaana ja saan a-kupit jo hienosti täyttymään, kohta ehkä b:t, oujee. :)

Ennen raskautta C,raskauden jälkeen F,imetyksen jälkeen tyhjä F.
Ennen tokaa raskautta E,jälkeen H,imetyksen päätyttyä tyhjä H.Nahat mahtuvat Fkuppeihin.

Rinnat (jos nuita niiksi voi sanoa) roikkuvat nätisti nännit napaa hipoen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli paree shoppailla vasta kun imetys kokonan ohi.

Voisko olettaa, että rinnat jää sellaisiks kuin ne on just maidosta tyhjennettyinä? Tai ainakin sen tuntuisiks..

Ei. Alkuun ne voi olla ihan järkyttävät, mutta tilanne paranee kyllä vähän :) Mulla kesti jopa puol vuotta ennenkuin oli pysyvässä tilassaan

Mulla kasvoi ekan raskauden aikana D->E, ja sitten täysimetyksen aikana E->H, osittaisen imetyksen aikana sitten pienenivät pikkuhiljaa H->E, kunnes uusi raskaus alkoi ja kuppikoko kasvoi E->F ja täysimetyksen aikana F->H, loppuimetyksestä jälleen H->E, ja imetyksen loputtua E->D. Nyt ovat ihan samanlaiset kuin ennen lapsia, samat rintsikatkin käyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mulla pysyivät samana suunnilleen.

Pitää huomioda, et jos jää kiloja niin pakosta myös rinnat ovat hieman isommat.

Poikkeuksiakin löytyy.

Kaverillani D ennen raskautta.Imetyksen loputtua sai ostaan B:tä

Yhteistyössä