Tissi kipeenä ja raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Toinen rinta on kipeä ja nänni aivan tumma. Voiko johtua raskaudesta, voiko rintatulehdus tulla tässä vaiheessa ? Mitään sieltä ei tirise mutta on hellänä kyllä.

Mulla oli rintatulehdus toisessa raskaudessa. Punoitti ja kuumotti, oli tosi kipeä. Ultrattiin vielä ettei ollu mitään muuta ku raskausaikana tosi harvinaisia kai. Mee lääkäriin!

Rinnat voi olla raskausaikana arat muutenkin, joten ei toi välttämättä tulehdukselta vaikuta. Jos ei oo pattia eikä punota niin raskausoire varmaan. Lääkäri sano mulle, että vuoto on paha, joten jos semmosta niin lääkäriin.

kävin kyllä mammografiassa tämän vuoden keväällä, tietty pahalaatuiset kasvannaiset voi tulla äkistikin. Kait se on mentävä jos ei muutamassa päiivässä ala hävitä.

Mikäs vastarannankiiski sä olet. Onko puolukka poikittain siellä yhdessä paikassa? Voishan tässä lämpimikseen jäädä urputtamaan vastaan mutta en taida jaksaa. Tuu tänne skannaamaan nää aivot ja kerro sit onko psykosomaattista!

Luotan kyllä enemmän siihen että tää kuuluu raskauteen, mutta en tietääkseni kuvittele raskautta varsinkin kun ultrassa näkyi jo elävä vauva. Hormonit voivat aiheuttaa vaikka mitä mutta psykosomaattisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Urpå

Mä olen ravannut siellä tähän mennessä 33 vuoden välein. Maailmankaikkeudessa tuo aika on vain kärpäsen pieru mutta näin omalla mittakaavalla suht harvoin. Enkä nytkään ole menossa mammografiaan ainakaan heti alkuun.

En mä tarkoittanutkaan että sun raskaus ois kuviteltua vaan rintaongelmat. Tämä viittaa siihen:

[QUOTE="Vieras";28935139]kävin kyllä mammografiassa tämän vuoden keväällä, tietty pahalaatuiset kasvannaiset voi tulla äkistikin. Kait se on mentävä jos ei muutamassa päiivässä ala hävitä.[/QUOTE]

Ravaat mammografiassa koko ajan, nuori ihminen.

Jotkut tuttavistani ovat käyneet mammografiassa nuorempanakin ja käsittääkseni seulonnat alkavat aika lähellä tätä ikää mikä tarkoittaa sitä että ei tässä niin kauheesti olla hätäilty. Rintaongelma ei edelleenkään ole kuviteltu vaan se on oikeasti arka. Miks jankkaat, onko sulla kaikki hyvin?

Minulla nännit tummenee enemmän tai vähemmän raskauksissa, mutta kuitenkin minun mielestäni symmetrisesti... Varmaan kannattaa tosiaan käydä lääkärissä, jos vain toinen nänni tummuu ja oireilee. Jotenkin ajattelen, että jos on vielä suht varhaiset viikot, niin voi olla jotain erikoisempaa kyseessä, mutta jos olet jo kohti loppuraskautta, niin ehkei ole mitään erikoisen vakavaa, kun sitten rinnat alkavat valmisautumaan imetykseen, ja toinen rinta on ehkä vain tulehtunut...

Ei ole ihan puolivälissäkään vielä. En osaa oikein olla huolissani muusta kuin että mahdollinen rintatulehdus vois olla. Vaikka tässä mun mielenterveyttäni kyseenalaistettiinkin jo. Mutta kten sanottu, menen lääkäriin jos ei parissa päivässä hellitä.

Yhteistyössä