Tirkistelyä, toimintaa ja tyydytystä

Olen yksinasuva naimaton, oikeastaan jo vanhapoika hieman päälle kolmenkympin. Olen eräänlainen teknikko ja matkustan hyvinkin paljon. Asun vuokratalossa alimmassa kerroksessa. Vastapäätä, vähän turhankin lähellä on samanmoinen talo.

Oltuani yli viikon matkan päällä, oli mukavaa taas olla kotona. Otin jääkaapista oluen ja istuin keittiön pöydän ääreen. Muistelin hieman mennyttä viikkoa ja nyt olisin viisi päivää vapaalla. Menin suihkuun ja nautin siitä, vuoron perään kylmää ja kuumaa. Lopuksi valutin hieman liikoja vesiä pois ja menin sitten alastomana makuuhuoneeseen. Liikuskellessani siellä, niin jotenkin herätti vastapäisen talon ja kohdallani oleva ikkuna huomiotani. Sielläkin on makuuhuone vastapäätä omaani ja näin miten nainen ja mies makasivat sängyllä halaillen. Pari oli vanhempaa ikäluokkaa kuin minä, ehkä 50-55- vuotiaita. Yllätyin hieman, sillä en koskaan aikaisemmin ollut nähnyt tätä vaikka olen asunut tässä monet vuodet. En kehdannut katsoa suoraan heidän makuuhuoneeseensa, vaan siirryin hieman sivuun. Minulla oli mielikuva, että he tiesivät minun katsovan.

Nainen nousi sängyltä ja seisoi katsellen miestä. Totesin, että oli hän iältään päälle viidenkymmenen. Ei hän mikään kaunotar ollut, vahvarakenteinen ja rinnat jo hyvinkin riippuvat. Mies nousi sängynlaidalle istumaan ja hyväili naistaan. Kädet puristelivat pakaroita levitellen niitä. Nainen kumartui eteen halaillen miestä. Näin suoraan hänen tukevien reisien väliin enkä oikein ymmärrä, miksi hän näin seisoi paikallaan pyllistäen kohti ikkunaa. Nyt olin varma, että he tiesivät minun katselevan ja näin esittelivät itseään minulle.

Nainen ojentautui ja mies nousi seisomaan hänen viereensä. He olivat todellisia vastakohtia toisilleen. Nainen kookas ja roteva, mies kupuravatsalla varustettu laiha, lihaksiton ilmestys. He seisoivat kuin näyttämöllä ja näin miten mies hyväili naista jalkojen välistä. Nainen kääntyi ja kumartui vuoteen päälle, asetteli peräänsä kohti miestä. Näin miten mies tunkeutui naiseen takaa päin. Mies oli hieman vinottain minuun. Hitaasti hän veti kullia esiin lihaksikkaasta peräpäästä ihan kuin olisi halunnut näyttää sitä minulle. Aloin jo hieman kiihottumaan tästä näytelmästä ja kiinnostuneena jäin katselemaan. Sitten mies kääntyi suoraan kohti naisen persettä ja survoi kullia sisään, jompaankumpaan reikään. Nainen vastasi työntöihin ja nosti peräänsä kohti miestä.

Sitten alkoi paneminen ja katselin miten pakarat lainehtien nainen otti vastaan takaa tullutta hyökkäystä. Suuret rinnat keinuivat kun mies takaapäin työnteli naista. Aloin olemaan jo niin kiihottunut, että oli runkattava samalla kun katselin näiden kahden naimista. Menin lähemmäksi ikkunaa ja katselin heidän paritteluaan ja samalla olin minäkin kuin näyteikkunassa käsi kullia runkkaamassa. Minulta tuli nopeasti ja annoin spedet lentää lattialle osan kumminkin roiskahtaessa ikkunalasille. Nähtävästi vastapään mies sai myös ja kuvittelin mielessäni miten hän puuskutti ja huohotti.

Mies vetäisi kyrvän naisesta ja nainen nousi seisomaan. Huomasin miten mustakarvainen hän oli ja isot rinnat riippuivat yli pallean. Ei se nyt ollut kovin kaunis näky, mutta kiihottavaa oli kuitenkin katsella heidän nussimistaan. Puin päälleni ja lähdin makuuhuoneesta pois. Jo olikin kokemus tämä vastapään pieni episodi ja sen katselu. Teki hyvää runkata ja olla kuin mukana, kuin osapuolena ihan.




Seuraavana päivänä oli suunnitelmissani pitää pyykkipäivä. Pyykkiä oli kertynyt runsaan viikon matkatöissä. Menin alas pesutupaan katsomaan vapaita aikoja ja varaamaan itselleni ajan. Mennessäni pesutupaan, totesin siellä jo jonkun olevan, ja sehän oli sama vastapään rouva jonka paljasta peräpäätä eilen katselin. Tervehdimme ja kävimme pientä small talkia. Nainen kertoi kohta olevansa pyykinpesun osalta selvä ja minä voisin heti siitä jatkaa. Hän esitteli itsensä ja nimeltään hän oli Laura ja asui tässä toisessa talossa. Ajattelin kertoa sen tietäväni, sillä olinhan katsellut hänen ja miehen panemista. Ei hän mikään kaunis näky ollut, mutta kuitenkin minua alkoi hieman kiihottaa se, että olin nähnyt hänen nussimistaan miehensä kanssa. Täytin pesurumpua ja nainen ripusti pyykkejään kuivaushuoneen puolella. Seurasin sivusilmällä miten Lauran rinnat heilahtelevat paitapuseron alla. Sitten lähdimmekin yhdessä pois ja minä sanoin tulevani tunnin kuluttua uudestaan alas kun pesukone olisi tehnyt tehtävänsä. Aprikoin ja ajattelin, että hätätilanteessa olisin kyllä voinut vaikka panna naista.

Tunnin kuluttua menin sitten alas pesutupaan. Laura siellä olikin jo ja korjasi pyykkejään narulta. Kuivaushuoneen flekti humisi ja oli yhä päällä. Hän hymyili iloisesti nähdessään minut ja jatkoi askartaan. Seurasin hänen liikkeitään ja täytyi myöntää, että hän kaikesta huolimatta kiihotti minua. Hän kumartui alas pyykkikorille ja näin hetken hänen voimakkaat reitensä. Sitten hän tulik pesutuvan puolella ja näin miten löysän puseron pari ylimmäistä nappia oli auki ja paljasti osan paljasta rintaa. Se herätti kullini! Vaistomaisesti ja rohkeasti ojensin käteni ja ujutin sen paidanaukosta paljaalle rinnalle. Laura seisoi hievahtamatta edessäni ja antoi kaiken tapahtua. Hyväilin rintoja ja toisen käden ujutin alas reisien väliin. Tunsin niiden voimakkuuden ja niiden värähtelyn käteni liikkuessa niiden välissä ylös ja alas. Kalu kovana, joka oli saanut jo sen jäykkyyden mikä sille kuuluukin yritti vimmalla vapautua farkkujen puristuksesta. Käteni oli Lauran pikkuhousujen päällä ja ujutin sormen lahkeen ali kuumalle häpyhuulelle. Pian oli jo koko käsi siellä ja tuuhea karvamatto vasten kämmentä. Laura nosti kätensä niskani taakse ja huulensa vasten omiani. Vastasin ja suutelin himokkaasti hänen suutaan. Huomasin miten kiimainen Laurakin oli hänen kielensä leikkiessä suussani. Tartuin haamenhelmaan ja nostin sen ylös vyötärölle. Katselin alas hänen voimakkaita reisiään ja samalla napitin loputkin napit hänen paidastaan auki. Rohkeasti Laura oli pyykkipäivänä ollut ilman rintaliivejä ja antanut mahtavat rintansa olla vapaina. Temmoin farkut ja boxerit pois päältäni ja pidin kullia kourassani kun työnsin sitä Lauran pillulle. Hän veti pikkareinden lahjetta sivuun ja otti kullistani otteen ja ohjasi sen pilluunsa. Se painui liukkaasti sisään ja minä notkistin aavistuksen polviani. Käteni kiersin hänen kimmoisten pakaroiden taakse, pikkareiden sisään, työnsin voimalla niin, että hänen takaraivonsa sattui takana olevaan seinään.

Kun paneminen oli huipussaan, Lauran mies astui pesutupaan, yllättäen. Lamaannuin, ja lopetin heti työntöni kullin ollessa yhä Lauran pillussa. Katsoin kauhuissani miestä, että mitä nyt?
”Jatka vaan”, sanoi mies ja jäi vierellemme.
Varovasti aloin taas työntämään kullia vittuun samalla kun näin, miten mies alkoi suudella naistaan. Kun sen näin, niin aloin voimakkaammin työntämään . Mies kyykistyi vierellemme ja katsoi tarkasti miten kullini liikkui edestakaisin naisen pillussa. Se että mies katsoi lähietäsyydeltä panemistani sai minut aina vaan kiimaisemmaksi ja himokkaasti survoin kullia sisään. Lopuksi en osannut enää pidätellä, vaan laskin kaiken sisään mitä kullista lähti. Erityisen kiihottavaa oli se, että mies vieressä katseli. Vedin kullin ulos ja pyyhin sen kuivaksi katsellen samalla miten mies silitti Lauran karvoitusta. Laura venytti edelleen pikkuhousujen lahjetta sivuun. Lopuksi hän irrotti otteen lahkeesta ja oikoi hamettaan ja napitti paidan. Heti kun olimme selvinneet kaikesta, tuli alas eräs rouva varatakseen pyykkiajan. Hänen lähdettyään totesin, että oli meillä hyvä onni, kun ei tämä rouva tullut aiemmin. Laura ehdotti vielä, että tulisin heidän puolelleen vaikka kahvikupilliselle. Oli tämä paras kokemani pyykkipäivä ikinä.
 

Yhteistyössä