Tipaton tammikuu

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Kuka meinaa viettää tällasen. Mä vähän täs suunnittelin sellasta.

Vois tehdä sellasen ketjun johon kaikki tipattoman tammikuun pitäjät pinoutuis, ja sit katottais kuka repsahtaa ensimmäisenä :) :xmas:
 
Mitä turhia semmosia pitämään. Senhän voi jakaa koko vuodelle, jolloin joka kuussa on n 2,5 päivää, jolloin ei tarvitse juoda.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mitä turhia semmosia pitämään. Senhän voi jakaa koko vuodelle, jolloin joka kuussa on n 2,5 päivää, jolloin ei tarvitse juoda.
Nii, no mul tais koko viime vuonna olla toi 2,5pv alkotta... Nyt ajattelin kokeilla jotain ihan muuta. :|
 
Non compos mentis
Aion pitää. On perinne mulla. Samoin huikaton helmikuu, mallasjuomaton maaliskuu, hiprakaton huhtikuu, tuiskeeton toukokuu, kännitön kesäkuu, humalaton heinäkuu, eliksiiritön elokuu, sammumaton syyskuu, lipittämätön lokakuu, morkkikseton marraskuu ja juomaton joulukuu.
 
Mä olen aika lailla samoilla linjoilla kuin Non compos mentis. Jos oikein rellestyttää, voin kerran, kaksi vuodessa ottaa pari lasillista jotakin hyvää. Ja noin joka toinen kesä yhden kerran reilummin. Ja taas piisaa pitkäksi aikaa.
 
Carlos74
Mulle kyl kans sopis paremmin sellanen melko tipaton tammikuu, koska sauna kalja olis kyl kiva ottaa. Mut ei sen enempää. Toisaalta en ole varmaan 22 vuoteen ollut kuukautta tipatta, niin voisihan sitä sellastakin kokeilla.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mulle kyl kans sopis paremmin sellanen melko tipaton tammikuu, koska sauna kalja olis kyl kiva ottaa. Mut ei sen enempää. Toisaalta en ole varmaan 22 vuoteen ollut kuukautta tipatta, niin voisihan sitä sellastakin kokeilla.
Heh!Eli heti jo itse sortuisit"lieventämään"TIPATONTA-MELKO tipattomaan!Outoa!Eli et'pysty siis itsekään olemaan juomatta alkoholipitoista joten alotuksesi aivan turha!!Haha-hah nauran minä...
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Näköjään Carlos74 pisti siis alotuksensa ihan turhaan kun tiesi ettei pysty oleen juomatta..HAH!
Et voi tietää. Mäkään en tiedä. Mut luulisin pystyväni olemaan juomatta. Ja jos tuntuu kuukauden selvä jakso mukavalta, uskoisin että voisin jatkaa sitä pidempäänkin.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ikävää että on ongelma alkon kanssa ja joutuu itsensä pakottamaan olemaan kk selvinpäin :/
Joo, sepä se. Mut mä pärjään ihan oman ongelmani kanssa ilman sinun huolen kantoa. Kiitos kuitenkin. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ikävää että on ongelma alkon kanssa ja joutuu itsensä pakottamaan olemaan kk selvinpäin :/
Joo, sepä se. Mut mä pärjään ihan oman ongelmani kanssa ilman sinun huolen kantoa. Kiitos kuitenkin. :flower:
ja sä luulet että mä sun alko ongelmaa surkuttelen :LOL: juo vaikka ittes hengiltä jos haluut
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ikävää että on ongelma alkon kanssa ja joutuu itsensä pakottamaan olemaan kk selvinpäin :/
Joo, sepä se. Mut mä pärjään ihan oman ongelmani kanssa ilman sinun huolen kantoa. Kiitos kuitenkin. :flower:
ja sä luulet että mä sun alko ongelmaa surkuttelen :LOL: juo vaikka ittes hengiltä jos haluut
Oletpa sympaattinen ihminen. Pidä toi.
 

Yhteistyössä