vierailija
Nojoo ymmärrän ku siis ei muakaan haittaa vaik ei oo kumppania elämässä tai mä oon tottunut olemaan itekseen tai se ei ikinä oo ollut oikeestaan ongelma vois olla kiva jos saisi olla sen oman puolikkaan kaa mut inhoon käydä treffeillä ku mulle tulee kauheen virallinen olo et mitä teen tai sanon oon aina tavannut randomilla ni ei kerkii miettimään mitään. Mitä mieltä oot naisista jotka käy vaan treffeillä sen takia et ne saa hyvän ruuan syötyä ilmatteeks oon törmännyt tohon instagramissa mä muistan aikoinaan kun törmäsin baaris naiseen ja sanoi hei näin sun tanssivan junasemal musiikin tahtiin ni siit se lähti ni sillon elin et oli hyvin rahaa ni pyysin et lähteekö se mun kaa syömään ni se nainen sanoi et se on ihan persauki ettei oo varaa ni mä sanoin ettei haittaa et mä mielellään tarjoon kumpi sun mielestä maksaa ekoilla treffeillä? Mä oon ehkä siin et mä voin tarjoo ruuan mut mua ei haittaa jos nainen tarjoo mulle bissee baarissa ja on monesti tarjottukin ja se on ihan jees ja sit suhteessa on maksettu niit lounaita puolin ja toisin.olen todella onnellinen näin. varmaan vois ollla toisin, jos minulla ei olis hyvää ystäväpiiriä. ei pääse yksinäisyys valtaamaan. jos ei oo kykyä luottaa toiseen, niin kyllä se tuhoaa sen toisenkin elämää. pari ensimmäistä vuotta miehiä yritti ovista ja ikkunoista. kaikille asiallisesti kerroin, että kiitos, mutta ei kiitos.
Mut millanen ois sun ihanne mies jos antaisit rakkaudelle viel yhen tsäänssin? Voihan se mennä mönkään mut sit sun ystävät ottaa kopin ehkäpä? Ja elämä jatkuu. Etkö tykkää yhtään matkustelusta? Missä sun unelma deitit olisi jos se olisi ihan mitä vaan mitä toivot?